کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری:

۱۶۰ فرزند یتیم و محسنین در چهارمحال و بختیاری فاقد حامی مالی هستند

20 ارديبهشت 1400 ساعت 10:38

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۵ هزار فرزند محسنین و یتیم استان در سامانه اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد ثبت‌نام شده‌اند که از این مجموع ۱۶۰ فرزند فاقد حامی مالی هستند.


علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ ضمن تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اظهار کرد: کمک‌های خیران و نیکوکاران علاوه‌بر کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی ایتام و فرزندان محسنین، زمینه تحصیل و خودکفایی آن‌ها را در آینده فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه  از ابتدای امسال تاکنون ۹۳۲ نفر در داخل و خارج از استان در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده‌اند افزود: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین خیران و نیکوکاران می‌توانند با ارسال پیامک با پیش شماره استان "۰۳۸" به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام، استان مورد نظر و فرزند مورد نظر را انتخاب کنند و شناسه ۱۶ رقمی برای پرداخت کمک به ایتام دریافت کنند.

ملک پور بابیان اینکه ۵ هزار فرزند محسنین و یتیم استان در سامانه اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد ثبت‌نام شده‌اند که از این مجموع ۱۶۰ فرزند فاقد حامی مالی هستند گفت: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 47475

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47475/۱۶۰-فرزند-یتیم-محسنین-چهارمحال-بختیاری-فاقد-حامی-مالی-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir