کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم چهارمحال و بختیاری ۱۵ میلیارد تومان زکات پرداخت کرده‌اند

18 ارديبهشت 1400 ساعت 15:21

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته مردم استان ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات واجب، مستحب و فطریه پرداخت کرده‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز ، علی ملک پور در جلسه هماهنگی جمع‌آوری زکات فطریه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: از مجموع ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات پرداختی مردم استان، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات فطریه بوده است.

وی افزود: زکات پرداختی مردم استان در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان مناطق می‌رسد که این مسئله از نقاط قوت این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه در محل برگزاری نماز عید فطر ادامه داد: روش‌های پرداخت غیرحضوری نیز از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

ملک پور بابیان اینکه طی سال گذشته مردم خیر و نیکوکار در استان و خارج از استان ۱۰۶ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند گفت: کمک‌های پرداختی در قالب نقد و کالا بوده که به دست نیازمندان رسیده است.

وی با اشاره به فعالیت ۹۶ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد استان گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط این مراکز به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت در همان مناطق می‌رسد.

انتهای پیام /1020ج


کد مطلب: 47468

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47468/مردم-چهارمحال-بختیاری-۱۵-میلیارد-تومان-زکات-پرداخت-کرده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir