کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

بهرمندی بیش از ۵۰۰۰ دانش‌آموز و دانشجو چهارمحالی از حمایت‌های کمیته امداد

15 ارديبهشت 1400 ساعت 12:47

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۴ هزار و ۵۱۲ دانش‌آموز و یک هزار و ۱۱۴ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فروزان لطفی‌پور معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه تحصیل و آموزش فرزندان مددجویان در راستای ارتقاء توانمندی‌ها و رشد و پیشرفت آن‌ها اظهار کرد: ۴۶۱ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در کنکور آزمایشی امسال شرکت می‌کنند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای این دانش‌آموزان افزود: این دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی راهنمایی‌های لازم را از مشاوران کمیته امداد استان دریافت و سپس به مؤسسات و آموزشگاه‌های کنکور معتبر طرف قرارداد این نهاد معرفی می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استفاده از خدمات آموزشی ازجمله شرکت در آزمون‌های آزمایشی و بهره‌مندی از پشتیبان برای تمامی این دانش‌آموزان رایگان است.

لطفی‌پور با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته نیز دانش‌‌آموزان کنکوری از تمامی این خدمات بهره‌مند شدند اضافه کرد: سه دانش‌آموز با تلاش و پشتکار خود موفق به کسب رتبه سه رقمی و پذیرش در رشته‌های پزشکی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان شدند و چهار دانش‌آموز دیگر نیز رتبه زیر ۳ هزار کسب کردند.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۵۱۲ دانش‌آموز و یک هزار و ۱۱۴ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند گفت: تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه «ویژه دانشجویان» بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 47413

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47413/بهرمندی-بیش-۵۰۰۰-دانش-آموز-دانشجو-چهارمحالی-حمایت-های-کمیته-امداد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir