کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل مذهبی؛

نگاهی به سیره امام علی (ع)/ جلب اعتماد مردم راهکار تداوم حرکت در مسیر موفقیت

12 ارديبهشت 1400 ساعت 11:59

حجت الاسلام احمد پناه کارشناس مذهبی گفت: برای اینکه در مسیر موفقیت حرکتی متداوم داشته باشیم بر طبق سفارش حضرت علی(ع) دو اقدام باید جدی گرفته شود، یکی جلب اعتماد مردم به مسئولین و دوم شفاف سازی مسایل برای افکار عمومی.


حجت الاسلام احمد پناه کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حضرت علی (ع) انسانی بود چند بعدی و زندگی خیلی ساده ای را داشت، ایشان در مهراب عبادت تسلیم امر خدا بود. 

وی با اشاره به طلحه و زبیر که در برابر خدا عبادت می کردند و نماز و قرآن می خواندند افزود:آن ها وقتی دیدند منافع مالیشون در خطر هست در برابر امام زمان خودشان حضرت امیر المومنین (ع) ایستادند ، پس میان عبد و عابد تفاوت بسیار است.

احمد پناه با بیان اینکه حضرت امیرالمومنان علی (ع) در کرسی قضاوت اول قاضی بود و در میدان جنگ مردانه می جنگید و از اسلام و قرآن دفاع کرد بیان کرد:  خیلی از مردم و مسئولین  از راه و روش حضرت علی (ع) فاصله دارند.

وی با توجه به اینکه همه ما هرچه داریم از امام و شهداست اظهار کرد:مقام معظم رهبری به عنوان نائب عام امام زمان (عج) دلسوزانه و پدرانه مطالب رو بیان می کنند ولی اکثر مسئولین بی توجه از سخنان ایشان هستند، نباید کارمان به اینگونه فایل های صوتی که سید الشهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی را زیر سوال ببرد برسد، باید بدانید اگر حاج قاسم سلیمانی نبود ما الان در شهر و دیارمان باید با داعش می جنگیدیم.

احمد پناه در پایان با توصیه به اینکه در انتخابات پیشرو این درس ها را فراموش نکنیم و دچار مشکل نشویم افزود: دنبال حزب و گروه نباشیم و انسان لایقی را برای ریاست جمهوری معین کنیم که مردم ما سختی نکشند و درگرافتاری ها نباشند.

انتهای پیام/





 


کد مطلب: 47391

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47391/نگاهی-سیره-امام-علی-ع-جلب-اعتماد-مردم-راهکار-تداوم-حرکت-مسیر-موفقیت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir