کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بیمارستان بروجن:

شواهد حکایت از ادامه پیک صعودی کرونا دارد/ با این شرایط بیمارستان بروجن ظرفیتی برای پذیرش بیماران ندارد

31 فروردين 1400 ساعت 10:29

رئیس بیمارستان بروجن گفت: شواهد نشان می‌دهد که پیک صعودی کرونا همچنان ادامه دارد و هنوز تعداد بیمارانی که در بیمارستان بستری می‌شوند رو به فزونی است و در هفته آینده تعداد بیماران بسیار بیشتر خواهد شد.


امین احمدی رئیس بیمارستان بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با شروع پیک چهارم کرونا علی‌رغم اینکه در آبان‌ماه فقط دو بخش به این بیماران اختصاص یافته بود، در پیک جدید یک بخش دیگر نیز برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند و ۱۶ نفر آن‌ها با وضعیت وخیم هستند.

احمدی با بیان اینکه با شدت یافتن بیماری مجبور شدیم به‌منظور درمان سرپایی تعدادی از بیماران که نیازی به بستری شدن ندارند و در خانه هم می‌توانند با دریافت دارو درمان شوند کلینیک سرپایی تنفسی راه‌اندازی کنیم افزود: در این کلینیک با حضور متخصصان داخلی بیماران ویزیت شده، داروی اختصاصی دریافت کرده و این روند تا بهبودی کامل بیماران هر روز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی هستیم که تعداد تخت‌های بیمارستانی جوابگوی تعداد بیماران نیست، بیان داشت: امیدواریم پیک چهارم اپیدمی را هرچه سریع‌تر سپری کنیم.

احمدی از وجود ۱۰۰ تخت پر در بیمارستان این شهرستان خبر داد و ادامه داد: ۱۴ تخت هم پیش‌بینی شده برای مریض‌های پذیرش شده جدید.

رئیس بیمارستان بروجن ادامه داد: شواهد نشان می‌دهد که پیک صعودی کرونا همچنان ادامه دارد و هنوز تعداد بیمارانی که در بیمارستان بستری می‌شوند رو به فزونی است و در هفته آینده تعداد بیماران بسیار بیشتر خواهد شد.

احمدی ادامه داد: اگر همین روال ادامه یابد علی‌رغم تمهیدات صورت گرفته چون اضافه کردن ۷۴ تخت آی سی یو، تعطیلی بخش روانپزشکی، ادغام بخش جراحی و بخش داخلی، ادغام بخش اطفال و زنان دیگر بیمارستان ظرفیتی برای پذیرش بیماران نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کادر درمان در یک سال گذشته همه سختی کار را به جان خریدند و همه وقت‌شان را برای بهبود بیماران گذاشتند خاطرنشان کرد: در شرایطی که در ماه مبارک رمضان قرار داریم و استفاده از لباس‌های حفاظتی و ماسک کار را برای کادر سخت کرده اما خدمت‌رسانی به بیماران وظیفه ما است و کوتاهی در این زمینه نخواهیم داشت.

رئیس بیمارستان بروجن گفت: از همه هم‌استانی‌ها درخواست دارم موازین بهداشتی را رعایت کنند چون تنها راه مقابله با این ویروس ماندن در خانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 47269

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47269/شواهد-حکایت-ادامه-پیک-صعودی-کرونا-این-شرایط-بیمارستان-بروجن-ظرفیتی-پذیرش-بیماران-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir