کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

بروکراسی‌های در هم تنیده دست و پاگیر، چرخ تولید را از حرکت باز داشته/اراده مهم‌ترین فاکتور برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰

18 فروردين 1400 ساعت 10:22

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بروکراسی‌های در هم تنیده‌ بسیار دست و پاگیر که در مقابل چرخیدن چرخ تولید قرار دارد گفت: این بروکراسی‌ها و قوانین باید کنار زده شود.


امیرقلی جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اگر بخواهیم امورات کشور بگذرد، رفاهی برای مردم ایجاد شود و روی پای خود بایستیم باید تولید تقویت شود.

وی بیان داشت: متاسفانه موانعی بر سر راه تولید قرار گرفته است که اجازه نمی‌دهد پیشرفت‌های لازم در این زمینه را شاهد باشیم.

جعفری با اشاره به وجود بروکراسی‌های در هم تنیده‌ بسیار دست و پاگیر که در مقابل چرخیدن چرخ تولید قرار دارد افزود: این بروکراسی‌ها و قوانین باید کنار زده شود.

وی افزود: تولیدکننده برای دریافت مجوزات باید کفشی آهنین به پا و مسیر اخذ مجوزات را طی کند و این ضعف بزرگی است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی وجود اراده برای چرخیدن چرخ تولید در مدیران را یکی از مهم‌ترین فاکتورها در این راستا دانست و خاطرنشان کرد: در برخی از مواقع فرد مخالف پیشرفت تولید نیست اما اراده‌ای برای پیشبرد کار ندارد.

وی اولین و مهم‌ترین فاکتور برای ارتقای تولید را وجود همین اراده دانست و یادآور شد: چرخش چرخ تولید نیاز به یک کار جهادی دارد و همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از انقلاب با کار جهادی کشور را در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتی، دفاعی و... در مسیر پیشرفت قرار دادیم، امروز نیز با همین شیوه می‌توان تولید را سر پا کرده و پیش برد.

جعفری ادامه داد: مسئولان می‌توانند با در نظر گرفتن سیاست‌های تشویقی تولیدکنندگان را در این مسیر نگه دارند و اجازه ندهند دلسرد شوند، قسمتی از این تشویق‌ها رفع موانع و قسمتی دیگر در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای تولیدکنندگان است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعطای زمین به تولیدکنندگان، پرداخت تسهیلات کم‌بهره بلندمدت و... مشوق‌هایی هستند که تولیدکنندگان را وارد میدان می‌کند.

وی یادآور شد: باید دست تولیدکنندگان را بوسید چون حرکت و پیشرفت اقتصاد کشور براساس تولید است، اگر تولید نباشد شاهد درجا زدن کشور، وابستگی و فقر خواهیم بود.

جعفری با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ گفت: سال گذشته شعار سال آنگونه که باید و شاید محقق نشد اما امسال همه باید دست به دست هم دهند و کمر همت را برای تحقق شعار سال ببندند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس همه تلاشش را برای تحقق شعار سال خواهد کرد افزود: اولین جلسه تحقق شعار سال در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و مقدمات کار درحال شکل‌گیری است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که گام‌هایی که مجلس سال گذشته برداشت اگر اجرایی شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 47115

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47115/بروکراسی-های-هم-تنیده-دست-پاگیر-چرخ-تولید-حرکت-باز-داشته-اراده-مهم-ترین-فاکتور-تحقق-شعار-سال-۱۴۰۰

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir