کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان تابع دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا است

16 فروردين 1400 ساعت 11:04

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: چون رنگ‌بندی کرونایی شهرها به‌صورت هفتگی تغییر می‌کند برای برگزاری امتحانات پایان سال همچنان تا خردادماه منتظر دستورالعمل از وزارت و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.


فیروز عسگری معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تعیین تکلیف برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان با وزارت آموزش و پرورش است و باید منتظر اعلام وزارت باشیم.

وی افزود: اگر وضعیت چهارمحال و بختیاری کامل قرمز شود، برگزاری امتحانات پایان سال همچون سال گذشته خواهد بود، یعنی امتحانات سال‌های دوازدهم و نهم که نهایی هستند، حضوری و مابقی غیرحضوری است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چون رنگ‌بندی کرونایی شهرها به‌صورت هفتگی تغییر می‌کند برای برگزاری امتحانات پایان سال همچنان تا خردادماه منتظر دستورالعمل از وزارت و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

عسگری عنوان کرد: اگر کلیه امتحانات پایان سال دانش‌آموزان مجازی برگزار شود، امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم که نهایی هستند باید به‌صورت حضوری برگزار شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدارس در مناطق قرمز و نارنجی در چهارمحال و بختیاری همچنان تعطیل است و در مناطق زرد و آبی، مدارس مقاطع اول و دوم ابتدایی و کلاس‌های مهارتی و هنرستان‌ها دایر هستند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در خصوص وضعیت حضوری و غیرحضوری بودن مدارس و برگزاری امتحانات تابع قوانینی هستیم که اعلام می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 47096

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47096/برگزاری-امتحانات-پایان-سال-دانش-آموزان-تابع-دستورالعمل-ستاد-ملی-مقابله-کرونا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir