کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم شهرستان لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي:

حمایت از تولید تا رفع موانع / با حساسيت ويژه در جهت تحقق شعار سال عمل میکنیم

15 فروردين 1400 ساعت 9:12

حسين باميري گفت: به عنوان خادم مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا از هر طرح و برنامه اي که در جهت اقتصاد مقاومتي و تحقق شعار توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها باشد حمايت میکنیم.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، نشست هم انديشي کار گروه هاي تخصصي مجمع عالي بسيج سپاه شهرستان لردگان با حضور حسين باميري نماينده منتخب شهرستان هاي لردگان و خانميرزا، مسئوليني از سپاه استان و شهرستان لردگان و رئيس و اعضاي کارگروه هاي مجمع عالي بسيج در سپاه لردگان برگزار شد.

در اين نشست اعضاي کارگروه هاي مختلف بسيج به طرح مسائل مربوط به شهرستان لردگان و خانميرزا پرداختند و بر اساس شعار سال 1400 خواستار توجه بيشتر بر وضعيت صنعت، کشاورزي و دامداري در شهرستان شدند.

همچنين سرهنگ عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه لردگان در اين نشست با اشاره به توانمندي نخبگان بسيجي گفت: امروز در شهرستان هاي لردگان و خانميرزا بسيجيان نخبه در همه عرصه ها به ويژه فعاليت هاي ميداني و علمي صاحب انديشه و تفکر هستند که همين عوامل در کنار قدرت ايمان و تقوا توانمندي و کارايي بسيجيان دو شهرستان را بيش از پيش افزايش داده است.

وي اظهار داشت: جوانگرايي در رأس فعاليت هاي ناحيه لردگان است و امروز همه ي اعضاي کارگروه هاي پنج گانه مجمع عالي بسيج در دو شهرستان را جوانان تحصيلکرده، بسيجي و مومن تشکيل مي دهند.

در ادامه اين نشست حسين باميري نماينده شهرستان لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي گفت: به عنوان خادم مردم دو شهرستان از هر طرح و برنامه اي که در جهت اقتصاد مقاومتي و تحقق شعار توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها باشد حمايت میکنیم

وي افزود: نيروهاي مومن و جهادي بسيج، جوانان انقلابي که در چارچوب بسيج فعاليت مي کنند در رابطه با مسائل و مشکلات دو شهرستان تحقيق و پژوهش کنند و با تهيه سند هاي راهبردي و کسب مجوزات قانوني براي پيشرفت و آباداني منطقه گام موثر بردارند و در اين مسير همه ي دستگاه هاي مربوطه حمايت و همکاري لازم را  داشته باشند.
 
لازم به ذکر است در اين نشست سند راهبردي کارگروه اقتصاد و زيربنايي با توجه به شعار سال 1400 به عنوان سند منتخب جهت عملياتي شدن در مجمع عالي بسيج تعيين شد.

انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 47085

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47085/حمایت-تولید-رفع-موانع-حساسيت-ويژه-جهت-تحقق-شعار-سال-عمل-میکنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir