کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت تکمیل کارهای نیمه‌تمام در شورای دوره پنجم/ معبر فرهنگی در شهر ایجاد شود

15 فروردين 1400 ساعت 8:55

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در پایان شورای دوره پنجم باید از حواشی به دور باشیم و کارهای نیمه‌تمام را به نتیجه برسانیم.


به گزارش جهانبین نیوز ، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در جلسه علنی شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات سال گذشته اظهارداشت: سال گذشته کرونا و وضعیت اقتصادی فشار زیادی بر مردم وارد کرد که کادر درمان با تمام توان برای مبارزه با این ویروس تلاش کردند و در رابطه با مشکلات اقتصادی هم بخشی از این مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه و بخشی به علت مدیریت نادرست برخی مدیران چشم به‌بیرون بسته بود.

  وی با بیان اینکه درآستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، افزود: با مشارکت مردم و انتخاب آگاهانه مردم امیدواریم شاهد حضور افراد متخصص و دلسوز  در شورای دوره ششم باشیم.  

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: در پایان دوره شورای دوره پنجم هستیم بنابراین می‌طلبد از حواشی دوری، کارهای نیمه تمام را به نتیجه برسانیم.  

رئیسی ادامه داد: طرح ممیزی و مغایرت‌گیری‌ها، تفکیک زباله از مبدأ، کمربندی جنوب و سفیر امید، تعیین تکلیف برج‌ دوقلو و اجرای طرح توریستی-تفریحی در تپه درازگوش و میدان ۱۲ محرم از جمله اقداماتی است که باید به نتیجه برسد. 

  وی گفت: تدوین برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۲۰ ساله و واگذاری خدمات شهری به شرکت‌های توانمند و برنامه‌ریزی و ساماندهی برای اتصال کوچه‌های نمدمالان، ابومحمد، لحاف‌دوزان و نجاران، می‌تواند به‌عنوان یک معبر فرهنگی طرح و اجرا شود که باید این امر در دستور کار شهرداری قرار گیرد. 

   امامقلی بلالی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه در شهر با کمبود زمین مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات واقعیات را صادقانه به مردم بگوییم و برای آن‌ها توقع غیرمنطقی ایجاد نکنیم. 

  حمید فتح‌اللهی عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به بودجه شهرداری گفت: در راستای تحقق درآمدها باید تلاش بیشتری صورت پذیرد و پروژه‌هایی با اولویت بیشتر در راس امور قرار گیرد و پروژه‌های کم‌ اهمیت‌تر به سال آینده موکول شود.  

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام نوروز گفت: برپایی کارناوال شادی، گل‌کاری سطح شهر، نصب المان‌های نوروزی، رنگ‌آمیزی جداول، نظافت شهر و آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال از جمله اقدامات اخیر این شهرداری بوده است.  

عبدالغنی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ بیان کرد: در چارچوب بودجه مدیران و معاونین پروژه‌های خود را انجام خواهند داد و از اردیبهشت‌ماه اجرای پروژه‌هایی همچون پارکینگ فردوسی و ایستگاه آتش‌نشانی کمربندی جنوب، امتداد خیابان سفیر امید و تپه درازگوش تا پایان سال انجام می‌شود. 

  وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا اوراق صکوک تا اردیبهشت‌ماه تمدید و قابلیت جذب دارد و برای نتیجه نهایی اوراق پیگیری‌های لازم انجام شده است. 

  انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 47084

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47084/ضرورت-تکمیل-کارهای-نیمه-تمام-شورای-دوره-پنجم-معبر-فرهنگی-شهر-ایجاد-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir