کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

ولايتمداري و جوانمردي مهمترين ويژگي حضرت علي اکبر(ع) بود

5 فروردين 1400 ساعت 14:38

امام جمعه شهر اردل گفت: ولايتمداري و جوانمردي مهمترين ويژگي حضرت علي اکبر(ع) بود و اين موضوع مي تواند الگوي نسل جوان امروز باشد که با قرار گرفتن در راه ولايت سعادتمند شوند.


حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن تبريک ولادت حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: مهم ترين ويژگي فرزند ارشد امام حسين (ع) ولايت پذيري ايشان است به گونه اي که  به پدر خود به عنوان ولي نگاه مي کردند.
بهرامي با اشاره به اينکه جوانمردي، صلابت و دفاع از ولايت در زندگي حضرت علي‌اکبر (ع) نمايان است افزود: ولايتمداري و جوانمردي مهمترين ويژگي حضرت علي اکبر(ع) بود و اين موضوع مي تواند الگوي نسل جوان امروز باشد که با قرار گرفتن در راه ولايت سعادتمند شوند.
وي با بيان اينکه هرگونه موفقيت ايشان به دليل تبعيت از ولي زمان خود  بود، بيان داشت: در دوران وانفساي کنوني اين رفتار نيکو ي حضرت علي اکبر (ع) بايد  الگو ي نسل جوان شود به اين معنا که براي قرار گرفتن در صراط مستقيم بايد تابع ولي فقيه زمان خود باشيم.
امام جمعه شهر اردل بيان داشت: اگر جوانان ما خط مشي سياسي وفکري خود را از ولايت فقيه بگيرند و در ابعاد مختلف پيرو راه ولايت باشند، هيچ گاه دچار انحراف نخواهند شد همانطور که در زمان دفاع مقدس نيز رزمندگان اسلام با پيروي از رهنمودها ي امام خميني (ره) به پيروزي رسيدند.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 47030

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47030/ولايتمداري-جوانمردي-مهمترين-ويژگي-حضرت-علي-اکبر-ع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir