کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحليلگر مسائل سياسي:

تحقق شعار سال نيازمند تلاش مضاعف با برنامه‌ريزي دقيق و مستمر است

2 فروردين 1400 ساعت 12:02

تحليلگر مسائل سياسي با اشاره به نامگذاري سال جديد توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان "توليد، پشتيباني‌ها و مانع زدايي‌ها"گفت: شعار سال سياست راهبردي نظام و نقشه راه آينده ملت ايران است، تحقق شعار سال نيازمند کار و تلاش مضاعف با برنامه‌ريزي دقيق و مستمر است.


دکتر خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به نام گذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري به عنوان "توليد، پشتيباني‌ها و مانع زدايي‌ها" گفت: نامگذاري شعار سال سياست راهبردي نظام و نقشه راه آينده ملت ايران است.

خدادادي با بيان اينکه تحقق شعار سال نيازمند کار و تلاش مضاعف با برنامه‌ريزي دقيق و مستمر است اظهار کرد:مسئولان به جاي گره زدن حل مشکلات به برجام و طرف هاي مستکبر آمريکايي و اروپايي آن، مي بايست نگاهشان به توان داخلي باشد، چرا که همان طور که مقام معظم رهبري نيز فرمودند، حل مسايل ما در داخل است، اما متاسفانه برخي مسئولان همچنان غافلند و  به دنبال حل مسائل از بيرون هستند.

وي افزود:مسئولان اگر در راستاي دستورات رهبري عمل کنند، مشکلات برطرف می شود و تحولات اقتصادي ايجاد مي‌شود و بسياري از مشکلات اشتغال برطرف می شود.

خدادادي تصريح کرد: مسئولان براي توليد کنندگان مشکل تراشي نکنند و از صنايع و کارگاه‌ها و کارخانجات حمايت کنند تا بتوانيم به مرحله خودکفايي برسيم.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 47012

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47012/تحقق-شعار-سال-نيازمند-تلاش-مضاعف-برنامه-ريزي-دقيق-مستمر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir