کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

هیچ‌کس در کشور با تحریم موافق نیست/برخی با استفاده از تحریم، آب به آسیاب دشمن نریزند

29 اسفند 1399 ساعت 12:58

امام‌جمعه شهرکرد گفت: چه کسی در این کشور با تحریم موافق است، همه اذعان دارند تحریم ظلم است و باید برداشته شود، تحریم را کسانی باید بردارند که برجام نافرجام را به شما تحمیل کردند.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلیمن محمدعلی نکونام امام‌جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: این روزها باید برخی از مسائل را با حالت تقیه دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه ارزش‌های دین خدا و انقلاب اسلامی مطرح می‌شوند اما آزادی لازم را در این خصوص نداریم، گفت: کفار و منافقان در این راه سنگ‌اندازی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: شرایط در حال فراهم شدن است تا در آینده به سمت ظهور منجی عصر و عدالت‌گستر عالم پیش برویم.

نکونام با اشاره به اعیاد شعبانیه و تبریک به مناسب این اعیاد، ادامه داد: وفای به عهد دین‌داری یک میدان وسیع است و از مسائل مهم بشمار می‌رود که این مسئله مورد توجه ویژه ائمه اطهار نیز هست.

وی عنوان کرد: عقل‌محوری، عدالت‌محوری و عهدمحوری سه دستور مهم از سوی امام حسین (ع) است که باید موردتوجه مسلمانان و به‌ویژه شیعیان قرار گیرد.

امام‌جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: نگذاریم ماه شعبان به‌غفلت بگذرد و هر چه می‌توانیم باید در روزهای این ماه به ذکر، به عبادت، به تفکر و... بپردازیم، هر چه می‌توانیم باید از فضیلت‌ها ماه شعبان بهره ببریم چراکه لازمه درک ماه رمضان ماه خدا، درک صحیح ماه شعبان است.

نکونام با بیان اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، اضافه کرد: برنامه‌های خوبی در ایام سال نو وجود دارد ازجمله نوسازی در زندگی‌ها، در کسب، بازار و... که باید به درون هم منتقل و نوسازی درونی هم انجام شود، اگر بدی‌هایی وجود دارد، آن‌ها را اصلاح کنیم که در سال جدید در زندگی‌هایمان وجود نداشته باشند.

وی یادآور شد: دوم فروردین‌ماه دو سند جنایت توسط یک پدر و یک پسر رضاشاه و محمدرضا شاه رقم خورد، سند جنایت رضاشاه در سال 1306 صورت گرفت زمانی که برای رسمیت بخشیدن به کشف حجاب همسر خود و تعدادی از زنان درباری را بدون حجاب به قم برای زیارت فرستاد که باعث اعتراض مردم و روحانیون شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: چند سال بعد در سال 1342 نیروهای محمدرضا شاه به مدرسه فیضیه هجوم بردند و باعث تخریب این مدرسه شدند.

نکونام با تأکید بر اینکه یازدهم ماه شعبان میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان است، اظهار داشت: حضرت علی‌اکبر (ع) فرزند ارشد اباعبدالله (ع) جوانی رشید و با بصیرت بود که جایگاه ویژه در میان فرزندان امام حسین (ع) و مسلمانان آن زمان داشت.

امام‌جمعه شهرکرد گفت: جوان و کارآیی آن امروز جزء ضرورت‌های انقلاب است که بسیار مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست، وجود جوانان برای پیشبرد انقلاب یک ضرورت عینی است، آرمان‌های انقلاب را نمی‌توان با سالخوردگان پیش برد.

وی افزود: همه امید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به جوانان است چراکه از دیگر گروه‌ها آن‌چنان‌که باید چیزی ندیده است، این جوانان هستند که در پیشبرد اهداف کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اساسی دارند.

نکونام با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال آینده، ادامه داد: هر دو این انتخابات بسیار مهم هستند، تلاش برای مشارکت حداکثری امری ضروری است که دشمنان را ناامید می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر انتخاب صحیح در انتخابات آینده اشاره و عنوان کرد: در گذشته آن‌گونه که باید نقش خوبی ایفا نشده است، انتظار است دولت جوان انقلابی شکل بگیرد، می‌بینید آن‌هایی که باید گزارش دهند در این هشت سال چه کردند در جلسه آخر سال یک اقلیتی را مورد خطاب قرار می‌دهند و برای رسانه‌های دشمن خوراک فراهم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: چه کسی در این کشور با تحریم موافق است، همه اذعان دارند تحریم ظلم است و باید برداشته شود، تحریم را کسانی باید بردارند که برجام نافرجام را به شما تحمیل کردند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46997

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46997/هیچ-کس-کشور-تحریم-موافق-نیست-برخی-استفاده-آب-آسیاب-دشمن-نریزند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir