کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

لزوم تلاش برای بهبود معیشت روستاییان

26 اسفند 1399 ساعت 11:33

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم عشایر و روستا مردمانی محروم هستند و اگر گامی در جهت بهبود وضعیت آن‌ها برداشته شود، مایه مباهات است.


حسینعلی رضایی سرپیری رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه مردم عشایر و روستا مردمانی محروم هستند، اظهار کرد: اگر گامی در جهت بهبود وضعیت آن‌ها برداشته شود مایه مباهات است.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود در جلسات مشورتی دهیاران از نماینده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جهت شناخت بیشتر مردم از بیمه نیز دعوت به عمل آید چراکه بهترین کانال معرفی این بیمه به مردم دهیاران و شوراهای اسلامی هستند.

رضایی سرپیری با اشاره به دولتی بودن و اعتماد بیشتر روستاییان به این بیمه گفت: ایده‌های جدید در جذب افراد به این بیمه لازم است لذا مسئولان ارشد این بیمه باید راهکارهایی را در سطح کلان پیش‌بینی و مزایای این بیمه فقط بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری نباشد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در جهت معرفی این بیمه به شوراهای اسلامی، پوسترهای دریافتی از بیمه در دفاتر شوراهای اسلامی روستاها نصب و نشستی نیز با بانوان شورایی جهت راهنمایی بانوان روستایی در دستور کار قرار دارد، همچنین جهت تقویت اعتماد دهیاران به بیمه پیشنهاد می‌شود، دهیاران و شوراهای اسلامی در معرفی و شناسایی افراد بی‌بضاعت جهت مساعدت به این صندوق همکاری نمایند.

 وی عنوان کرد: در جهت معرفی و آشنایی هرچه بهتر مردم با صندوق بیمه عشایر و روستاییان باید کارشناسان و کارگزاری‌های این بیمه بیش‌ازپیش در بین روستاییان و عشایر حضور یابند.

انتهای پیام/1031 ج
 


کد مطلب: 46977

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46977/لزوم-تلاش-بهبود-معیشت-روستاییان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir