کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار بروجن:

نظارت و بازرسی‌ها بر بازار بروجن افزايش می‌یابد/ تامین کالاهای اساسی و میوه شب عید در شهرستان

12 اسفند 1399 ساعت 12:57

فرماندار بروجن با بيان اينکه کالاهاي اساسي و ميوه شب عيد در شهرستان تأمين شده گفت: براي ممانعت از افزايش غيرقانوني قيمت‌ها نظارت دقيق بر بازار و رصد قيمت‌ها به‌صورت مستمر وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد جدي ‌شود.


مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون در راستاي تنظيم بازار 348 تن روغن، 246 تن برنج خارجي، 432 تن شکر، 28 تن گوشت و 128 تن مرغ در سطح شهرستان توزيع شده است.
 
وی از افزايش نظارت و بازرسي‌ها بر بازار اين شهرستان خبر داد و گفت: با افزايش نظارت و بازرسي بر بازار، کمبودهاي احتمالي در حوزه نيازهاي اساسي مردم شناسايي و براي جبران آن تلاش مي‌شود.
 
ملکي با اشاره به نزديك بودن ايام نوروز و لزوم نظارت بر كيفيت و قيمت همه اجناس در بازار بيان كرد: بايد توجه شود كه كالاها و اقلام مصرفي خانوارها با دسترسي آسان، قيمت مناسب و همچنين به ميزان كافي در اختيار مردم قرار گيرد تا شهروندان دغدغه‌اي در اين خصوص نداشته باشند.
 
وي با بيان اينکه کالاهاي اساسي و ميوه شب عيد در شهرستان تأمين شده بیان داشت: براي ممانعت از افزايش غيرقانوني قيمت‌ها باید نظارت دقيق بر بازار و رصد قيمت‌ها به‌صورت مستمر وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد جدي شود.
 
وي با بيان اينکه خطر ابتلا به ويروس کرونا شديدتر شده است تأکيد کرد: پروتکل‌هاي بهداشتي در محل کسب و کار کليه صنوف بايد با جديت رعايت شود و  نظارت‌هاي دقيق و جدي بر اجراي صحيح فاصله‌گذاري اجتماعي توسط دستگاه‌هاي ذي‌ربط  وجود داشته باشد و فروشندگان، مشتريان و مردم بايد براي کاهش ريسک انتقال بيماري به وظايفشان عمل کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 46866

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46866/نظارت-بازرسی-ها-بازار-بروجن-افزايش-می-یابد-تامین-کالاهای-اساسی-میوه-شب-عید-شهرستان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir