کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از کسب نتایج ضعیف و فشار حداکثری؛

برکناری فکری قطعی شد/ مجیدی به استقلال بازمی‌گردد؟

12 اسفند 1399 ساعت 11:44

امروز پایان‌کار رسمی محمود فکری در استقلال اعلام خواهد شد و جانشین او هم بر سکان هدایت آبی‌ها قرار می‌گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از کسب نتایج ضعیف طی هفته‌های گذشته و از دست رفتن صدرنشینی تیم استقلال با هدایت محمود فکری، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییرات اساسی در کادرفنی آبی‌ها وجود داشت که این موضوع پس از تساوی تیم استقلال مقابل مس رفسنجان در نخستین هفته نیم‌فصل دوم لیگ بیستم قوت گرفت.

نمایش شلخته و بی‌برنامه آبی‌ها در رفسنجان باعث شد تا هیأت‌مدیره باشگاه استقلال شب گذشته اقدام به تشکیل جلسه‌ای آنلاین داشته باشد تا برای وضعیت رختکن آبی‌پوشان طی ۱۴ بازی باقی‌مانده از لیگ برتر، هم‌چنین مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تصمیمی جدی گرفته شود.

هفته گذشته هم مشابه همین جلسه برپا شده بود که با مخالفت سه عضو هیأت‌مدیره، محمود فکری در سمت خود ابقا شد و فقط اولتیماتومی به سرمربی آبی‌ها داده شد تا عملکرد او در دو بازی مقابل مس رفسنجان و فولاد زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

یکی از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال طی گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدعی شد که تصمیم اعضای هیأت‌مدیره درباره برکناری محمود فکری به اجماع رسیده و امروز خبر رسمی اخراج سرمربی آبی‌ها اعلام خواهد شد تا باشگاه به‌دنبال گزینه‌ای جایگزین باشد.

البته شنیده می‌شود که وزارت ورزش و جوانان به‌صورت تلویحی طی هفته گذشته مجوز برکناری فکری را داده بود و جلسه شب گذشته صرفاً برای تجمیع نظرات کادر مدیریتی باشگاه استقلال و رسیدن به یک گزینه واحد برای جایگزینی محمود فکری برگزار شده.

از سه گزینه جواد نکونام، امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی به‌عنوان نامزدهای سرمربی‌گری تیم استقلال نام‌برده می‌شود.

بین این گزینه‌ها نیز فرهاد مجیدی با توجه به روابط دوستانه با اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال و بدون تیم بودن از شانس بالاتری برای پذیرش سکان هدایت آبی‌ها برخوردار است.

با وجود نام بردن از سه گزینه برای جانشینی محمود فکری، به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود و در دسترس آبی‌ها همان فرهاد مجیدی باشد که در طول فصل جاری بارها و بارها نامش حوالی نیمکت استقلال شنیده شد و دو گزینه دیگر بیشتر برای پر کردن لیست آلترناتیو‌های فکری نام برده شده‌اند. به ویژه اینکه قلعه‌نویی و نکونام هر دو در حال حاضر در لیگ برتر تیم دارند و جدایی آن‌ها از تیم‌هایشان اگر نگوییم غیرممکن، بسیار دشوار است.
 
بنابراین قطع به یقین جانشین فکری، فرهاد مجیدی خواهد بود.
 
این سومین بار است که فرهاد مجیدی تیم استقلال را در میانه فصل از مربیان دیگر تحویل می‌گیرد. او پیش از این به ترتیب جانشین وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی شده بود. تیم فوتبال استقلال با ۲۷ امتیاز از ۱۶ بازی در رده سوم قرار دارد و با پرسپولیس در صدر جدول، ۶ امتیاز فاصله دارد.

فرهاد مجیدی در صورت پذیرش پیشنهاد باشگاه استقلال در گام نخست بایستی شنبه هفته آینده در تهران میزبان شاگردان جواد نکونام باشد و سپس در مسابقات جام حذفی مقابل پیکان صف‌آرایی کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 46863

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46863/برکناری-فکری-قطعی-مجیدی-استقلال-بازمی-گردد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir