کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل:

فعالان فضاي مجازي هوشیار باشند که در زمين دشمن بازي نکنند

10 اسفند 1399 ساعت 12:54

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: امروز فضاي مجازي بر فضاي حقيقي و بر واقعيت ها غلبه کرده است لذا بايد فعالين مجازي هوشيار باشند که مبادا در زمين دشمن بازي کنند.


به گزارش جهانبين نيوز؛ سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در دوره آسيب شناسي فضاي مجازي در جمع بسيجيان شهرستان اردل گفت: اهميت کار در فضاي مجازي به قدري مهم است که فرمانده معظم کل قوا مي فرمايند "من اگر بنا باشد که اشتغال به کار و فعاليت پيدا بکنم  فعاليت در عرصه فضاي مجازي را به دليل اهميتش انتخاب مي کنم."

موسوي با بيان اينکه فضاي مجازي فقط نامش فضاي مجازي است اظهار کرد: اين فضا حقيقت زندگي ما و مخاطبان ما را در برگرفته است و عيني و واقعي است.

وي افزود: امروز فضاي مجازي بر فضاي حقيقي بر واقعيت ها غلبه کرده است لذا بايد فعالين مجازي هوشيار باشند که مبادا در زمين دشمن بازي کنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل با بيان اينکه دشمن در جهت تفرقه افکني و ايجاد شبه در مسايل سياسي و اجتماعي تبليغات گسترده‌اي را در فضاي مجازي و رسانه‌اي شروع کرده است بیان کرد:بايد در مقابل شبه افکني و دروغ پردازي دشمن در فضاي مجازي و رسانه هوشيار بود چون دشمن در صدد ايجاد شکاف در بين جامعه است.

انتهاي پيام/570ه 


کد مطلب: 46839

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46839/فعالان-فضاي-مجازي-هوشیار-باشند-زمين-دشمن-بازي-نکنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir