کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۱.۵ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری شهرکرد صرف فضای سبز می‌شود

10 اسفند 1399 ساعت 8:14

اعضای شورای اسلامی شهر با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان اعتبار جهت حفظ و توسعه‌ی فضای سبز شهرکرد موافقت کردند.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرهاد رئیسی در سیصد و سی و دومین جلسه علنی شورا با اشاره به نگهداری فضای سبز اظهارداشت: اهمیت و نقش حفظ و توسعه فضای سبز در شهرها بر کسی پوشیده نیست، بنابراین با توجه به دیدگاه مثبت و تخصصی شهرداری در این حوزه و تایید اینکه در جهت افزایش کیفی نگهداری فضاهای سبز سطح شهر باید از توان بخش خصوصی کمک گرفت و اعتباراتی جهت حفظ فضای سبز موجود اختصاص یابد، موضوع به شورای اسلامی شهر پیشنهاد که با موضوع به تصویب شورا رسید و مقرر گردید در چهارچوب ضوابط و قوانین ۱۱.۵ میلیارد تومان به نگهداری و گسترش فضای سبز شهری اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه باید شهروندان در راستای نگهداری از فضای سبز موجود با مدیریت شهری همراه باشند، افزود: حفظ و نگهداری فضای سبز موجود نیازمند توجه ویژه شهروندان است چراکه این امر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر فضای سبز شهری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه مردمی کردن حفظ و توسعه فضای سبز تاثیر به‌سزایی در پیشرف شهر در این زمینه دارد، بیان کرد: انتظار می‌رود شهرداری در کنار اقدام برای توسعه و نگهداری از فضای سبز در حوزه فرهنگی و ترغیب شهروندان برای صیانت از فضای سبز تلاش کند تا با این امر شاهد ارتقاء سرانه فضای سبز باشیم.

رئیسی با بیان اینکه طرح‌ها و موضوعات پیشنهادی شهرداری باید از قبل مورد بررسی قرارگیرد، خاطرنشان کرد: همه طرح‌ها و لوایح پیش از ارائه در صحن علنی شورا باید مورد بررسی تخصصی و نقاط ضعف آن اصلاح شود.

وی با اشاره به دو پیشنهاد دیگر شهرداری گفت: اعضای شورای اسلامی شهرکرد با کلیات تملک زمین ۱۰ هکتاری روبروی آرامستان جهت احداث پارکینگ و انتخاب هیات رئیسه آرامستان به مدت ۴ سال دیگر موافقت کردند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 46832

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46832/۱۱-۵-میلیارد-تومان-اعتبارات-شهرداری-شهرکرد-صرف-فضای-سبز-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir