کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهر فارسان

دولت جوان و حزب‌اللهي علاج مشکلات کشور است/ در دين اسلام انفاق به نيازمندان از نشانه‌هاي مؤمنين است

8 اسفند 1399 ساعت 14:45

امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: ما امروز با اين‌همه مشکلات اقتصادي که به‌واسطه سوء مديريت ايجادشده است به يک دولت انقلابي و حزب‌اللهي نياز داريم. تا همه هم‌وغم آن‌ها رفع مشکلات اقتصادي کشور باشد.


به گزارش جهانبین نیوز  حجت‌الاسلام  والمسلمين مسلم رضايي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: حدود چهار ماه ديگر تا انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي را در پيش داريم حضرت آقا هميشه فرموده‌اند که در انتخابات ملاک اول حضور حداکثري است با خاطر اينکه دشمنان خارجي و استکبار جهاني خوشحال نشوند، حضور حداکثري پشتوانه بسيار محکمي براي نظام جمهوري اسلامي ايران است.
 
وي افزود: انتخاب اصلح، چون منافقان داخلي و غرب‌گرايان و دل‌بستگان بر آمريکا و اروپا خوشحال نشوند متأسفانه انتخابات شوراها فاميلي است و رياست جمهوري حزبي اين کار اشتباهي است بايد اصلاح شود.
 
رضایی بيان داشت: ما امروز بااين‌همه مشکلات اقتصادي که به‌واسطه سوء مديريت ايجادشده است به يک دولت انقلابي و حزب‌اللهي نياز داريم. تا همه هم‌وغم آن‌ها رفع مشکلات اقتصادي کشور باشد و تکيه‌گاه آن دولت، جوانان و مردم کشور خودمان باشد نه اميد به آمريکا و اروپا داشته باشند اگر مسئولين ما در اين چند ماه گذشته اين‌قدر که به فکر برگشت آمريکا به برجام و عمل اروپا به تعهداتشان بودند به فکر اقتصاد و کنترل تورم بودند بسياري از مشکلات حل مي‌شد.
 
وي اظهار داشت: از همه مردم عزيز و فهيم ايران مي‌خواهيم که در انتخابات آينده دنبال فرد و افراد صالح و مؤمن باشند تا بسياري از مشکلات‌ها حل شود.
 
رضایی به 15 رجب اشاره داشت و گفت: سال روز وفات حضرت زينب (س) مي باشد وفات اين بانوي با بصيرت را به امام زمان عج و مقام معظم رهبري و شما شيعيان ائمه معصومين تسليت عرض مي‌کنم.
 
وي به‌روز پنج‌شنبه 14 اسفند روز احسان و نيکوکاري هم اشاره داشت و اظهار داشت: در دين اسلام انفاق به نيازمندان از نشانه‌هاي مؤمنين بيان‌شده است خداوند در مورد نشانه‌هاي مؤمنين مي‌فرمايد از چيزي که خداوند روزي‌تان کرده انفاق کنيد و درو روايات داريم که به مردم رحم کنيد تا خداوند به شما رحم کند.
 
رضایی تصريح کرد: نزديک عيد نوروز هستيم با اين وضعيت اقتصادي که وجود دارد کساني هستند مه نمي‌توانند حداقل‌هاي زندگي‌شان را تأمين کنند و نيازمند هستند سعي کنيم به خاطر رضايت خداوند به اين افراد کمک کنيم؛ و عزيزان مي‌توانند کمک‌هاي خود را از طريق نهادهاي انقلابي به دست نيازمندان برسانند.
 
وي به 15 اسفندماه هم اشاره داشت و گفت: 15 اسفندماه روز درختکاري است. اين روز را مشخص کردند ب نام روز درخت‌کاري تا مردم را تشويق به کاشتن نهال نمايند درخت‌کاري از کارهاي نيک و پسنديده است که در دين ما هم مردم به اين کار تشويق شده‌اند.

انتهای پیام/۵۳۰پ 
 
 
  انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 


کد مطلب: 46816

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46816/دولت-جوان-حزب-اللهي-علاج-مشکلات-کشور-دين-اسلام-انفاق-نيازمندان-نشانه-هاي-مؤمنين

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir