کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

نیاز دانش آموزان با کتب درسی رفع می شود/دانش آموزان نیازی به کتب کمک درسی ندارند

4 اسفند 1399 ساعت 13:29

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:به جرائت می‌گویم دانش‌آموزان هیچ نیازی به کتاب‌های رفع اشکال ندارند و اگر دانش‌آموز کتاب‌های درسی خود را به صورت کامل متوجه شود مطمئنا در درس و حتی کنکور موفق‌تر خواهد بود و نسبت به کسانی که از کتب کمک درسی استفاده می‌کنند بسیار پیشتازتر است.


فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هر دانش‌آموزی که محتوای کتاب‌های درسی را متوجه شود هیچ نیازی به کتب کمک آموزشی ندارد.

وی افزود: کتاب‌های درسی در مدارس کامل و جامع بوده و می‌تواند نیاز دانش‌آموزان را به خوبی رفع کند، در کنار این کتاب‌های درسی برای نزدیک کردن مفاهیم آن‌ها به ذهن دانش‌آموز در دروس مختلف نیاز به معلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: معلمان در کنار دانش‌آموزان هستند و درس‌نامه به دانش‌اموزان ارائه می‌دهند که توضیح و تفسیر همان مطالب کتاب است تا مفاهیم کتب درسی را به خوبی به آن‌ها تفهیم کنند.

قائدامینی عنوان کرد: اگر با وجود راهکارهای بالا هنوز دانش‌آموزی در فهم درس مشکلی داشت، می‌تواند از طریق تماس تلفنی با معلم و یا بعد از هماهنگی با وی در مدرسه حاضر شود و رفع اشکال کند.

وی خاطرنشان کرد: به جرائت می‌گویم دانش‌آموزان هیچ نیازی به کتاب‌های رفع اشکال ندارند و اگر دانش‌آموز کتاب‌های درسی خود را به صورت کامل متوجه شود مطمئنا در درس و حتی کنکور موفق‌تر خواهد بود و نسبت به کسانی که از کتب کمک درسی استفاده می‌کنند بسیار پیشتازتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یک فرصت دیگری که در زمان شیوع کرونا پیش آمد این بود که تاحدودی به عدالت آموزشی نزدیک‌تر شدیم، در نقاط محروم بسیاری از دانش‌آموزان نمی‌توانستند از ظرفیت معلمان توانمند استفاده کنند که از طریق فضای مجازی این فرصت برای آن‌ها پیش آمد.

قائدامینی یادآور شد: باز هم جهت رفع نیاز دانش‌آموزان CD های آموزشی حاوی تشریح، توضیح و تطبیق مطالب کتب درسی توسط همکاران فرهنگی تهیه شده است و در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46786

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46786/نیاز-دانش-آموزان-کتب-درسی-رفع-می-شود-نیازی-کمک-ندارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir