کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهر اردل:

رزمايش پيامبراعظم 16 ميراث دلاورمردان دفاع مقدس است

1 اسفند 1399 ساعت 14:18

امام جمعه موقت شهر اردل گف: شانزدهمين رزمايش پيامبر اعظم(ص) نيروي زميني سپاه، ميراث دلاورمردان دفاع مقدس است که لرزه بر اندام دشمنان ايران اسلامي انداخت.


به گزارش جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام سيد ياسين حسيني امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي  و تبريک ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب، از برترين ماه‌هاي سال است که عظمت بسيار زيادي داشته و به جهت آنکه خداوند آن را ارج و قرب نهاده، مي‌تواند مانع سعادت و خوشبختي انسان‌ها شود.

حسيني افزود: دو ماه رجب و شعبان را مقدمه‌اي براي بهره‌مندي از سفره عظيم الهي در شهرالرمضان دانست و تصريح کرد: جوانان تا مي‌توانند از اين دو ماه مبارک براي آماده‌سازي جسم و روح خويش استفاده کنند که إن‌شاءالله با ورود به ماه رمضان تا آسمان معنويت عروج کنند.

رزمايش پيامبراعظم 16 ميراث دلاورمردان دفاع مقدس است
 
حجت الاسلام حسيني دربخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به رزمايش پيامبر اعظم(ص) ۱۶ نيروي زميني سپاه اظهار کرد: نيروهاي مسلح ايران با عنايت به فرمان خدا، قلعه‌هاي مستحكمي براي مردم و جهان اسلام هستند و كشور را از آسيب و گزند اشرار و دشمنان محافظت مي‌كنند.

حسيني بيان کرد:شانزدهمين رزمايش پيامبر اعظم(ص) نيروي زميني سپاه با محوريت قرارگاه منطقه‌اي کربلا ميراث دلاورمردان دفاع مقدس است که لرزه بر اندام دشمنان ايران اسلامي انداخت.

امام جمعه موقت شهر اردل تأكيد كرد: روزهاي سرنوشت‌سازي براي ملت ايران در پيش است و بايد با حفظ وحدت و همبستگي در احقاق و تثبيت حقوق خود پايداري كنيم.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 46758

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46758/رزمايش-پيامبراعظم-16-ميراث-دلاورمردان-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir