کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهانبین نیوز گزارش می‌دهد؛

احیاء 20 واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری

30 بهمن 1399 ساعت 15:28

در آیینی با حضور مسؤولان استانی و کشوری راه‌اندازی مجدد 20 واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری گرامی داشته شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ آیین جشن تولد واحدهای صنعتی راکد راه اندازی مجدد در چهارمحال و بختیاری با حضور مسؤولان کشوری و استانی در محل واحد تولیدی پروفیل‌های UPVC هافمن برگزار شد.

در این آیین راه‌اندازی مجدد 20 واحد صنعتی راکد در چهارمحال  و بختیاری جشن گرفته شد.

محمد حمیدیه مدیرعامل شرکت هافمن در ابتدای این آیین اظهار کرد: واحدهای راکد زیادی در کشور وجود دارند که با صرف اعتباراتی مجددا راه‌اندازی شدند.

وی تاکید کرد: در امر تولید باید به جای توجه به کمیت به دنبال کیفیت باشیم.

حمیدیه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که واحدهای تولیدی امسال با آن مواجه هستند تخصیص ارز است که باعث شده واحدهای تولیدی تنها به ازای 30 درصد ظرفیت خود ارز دریافت کنند و این برای واحدهایی که با 100 درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند، مشکل ساز است.

مدیرعامل شرکت هافمن اضافه کرد: کارخانه تولید پروفیل UPVC شهرکرد در سال 86 با نام دیگری آغاز به کار کرد اما به دلیل مشکلاتی که برای آن پیش آمد تعطیل شد و به حالت راکد درآمد که مجددا آغاز به کار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت هافمن اولین و تنهاترین شرکت دانش بنیان در حوزه تولید پروفیل‌های UPVC  است.


همراهی با ذائقه مصرف‌کننده، رمز موفقت در تولید

در ادامه این آیین سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: در حال حاضر 80 درصد خوراک آبزیان کشور در این استان تولید می‌شود.

وی به تولید موکت توسط بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده این محصول در خاورمیانه در چهارمحال و بختیاری اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی برفاب بزرگ‌ترین صادرکننده کشور طی چندین سال متوالی، ازجمله شرکت‌های تولیدی این استان است.

رستمی عنوان کرد: ذائقه مصرف کنندگان دائما در حال تغییر است و شرکت‌های تولیدکننده موفق باید بتوانند خود را با این تغییرات هماهنگ کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز با تلاش‌های صورت گرفته 20 واحد صنعتی با 366 مورد اشتغال در چهارمحال و بختیاری احیا و راه‌اندازی مجدد شدند.


احیا واحد تولیدی راکد، مهم‌تر از احداث مجدد آن

در انتهای آیین راه‌اندازی مجدد 20 واحد صنعتی راکد در چهارمحال  و بختیاری نیز اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شرکت در احیا و راه‌اندازی مجدد یک کارخانه مهم‌تر از شرکت در احداث آن است.

وی عنوان کرد: احیاکنندگان کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی راکد همچون پزشکانی هستند که بیمار به کما رفته را به زندگی بازمی‌گردانند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46754

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46754/احیاء-20-واحد-صنعتی-راکد-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir