کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

فعالیت بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری/ سهم استان از سرمایه‌گذاری طرح‌های کشور ۱/۴ درصد است

29 بهمن 1399 ساعت 15:09

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۵۰ واحد صنعتی فعال در چهارمحال و بختیاری مشغول به کار هستند که از این تعداد 38 واحد صنعتی بزرگ، 32 واحد صنعتی متوسط و بقیه واحدهای صنعتی کوچک هستند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سجاد رستمی رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین سالروز ملی صادرات در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۸۵۰ واحد صنعتی فعال در چهارمحال و بختیاری مشغول به کار هستند که از این تعداد 38 واحد صنعتی بزرگ، 32 واحد صنعتی متوسط و بقیه واحدهای صنعتی کوچک هستند.

وی افزود: در حال حاضر با وضعیت صنایع فعال در استان 1.4 درصد سرمایه گذاری طرح های کشور در این استان صورت گرفته است.

رستمی خاطرنشان کرد: شرکت های فعال در چهارمحال و بختیاری 1.2 درصد شرکت های صنعتی و معدنی کشور هستند.

وی با بیان اينکه با آغاز به کار پتروشیمی لردگان 3.1 درصد سرمایه گذاری شرکت های فعال کشور در این استان صورت گرفت ادامه داد: در بین 30 برگزیده تولیدکنندگان صنعتی و معدنی کشور، دو واحد تولیدی از چهارمحال و بختیاری بودند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت  چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از مجموع 56 صادر کننده برتر کشور هشت شرکت از چهارمحال و بختیاری تندیس صادر کننده ممتاز ملی دریافت کردند، از بین 46 واحد صادر کننده نمونه کشور دو واحد ظریف مصور و ورق خودرو انتخاب شدند.

وی تاکید کرد: برای اینکه یک واحد تولیدی موفق باشد باید هم کالاهای با تراز کیفی بالا و هم سطح استاندار های جهانی تولید کند و هم در امر بازاریابی قدرتمند وارد شود، در حال حاضر در اقتصاد جهان تغییرات لحظه ای است و پیشرفت ها به صورت نمایی انجام می شود و اگر بخواهیم در عرصه تولید و صادرات بمانیم باید با این تغییرات همگام شویم.

رستمی در انتها گفت: موفقیت هیچگاه ابدی نیست همانگونه که بسیاری از شرکت های تولید کننده بزرگ دنیا و حتی ایران از رده تولید خارج شدند و به تاریخ پیوستند.

انتهای پیام/ ۱۰۳۱ج


کد مطلب: 46746

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46746/فعالیت-بیش-۸۰۰-واحد-صنعتی-چهارمحال-بختیاری-سهم-استان-سرمایه-گذاری-طرح-های-کشور-۱-۴-درصد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir