کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاد امربه معروف و نهی از منکر نقش حمایتی دارد/ مطالبه گری، شاخه ای از امر به معروف و نهی از منکر

29 بهمن 1399 ساعت 14:33

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: یکی از عمده ترین هدف های ستاد امر به معروف و نهی از منکر تبیین جایگاه امر به معروف و نهی از منکر است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام ابوالفضل احمدی دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: طبق فرموده  رهبر معظم انقلاب ما به ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیاز نداریم ما به احیا امر به معروف و نهی از منکر نیازمندیم.

وی با اشاره به اینکه  لازم است فرهنگ سازی عمومی امر به معروف و نهی از منکر در آحاد جامعه صورت گیرد تصریح کرد: نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت نباشیم که این بی تفاوتی آسیب میزند.

احمدی با اشاره به اینکه  باید مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر حساس باشند ادامه داد: اگر این حساسیت مردمی شد قطعا به هدف هم نزدیک تر می شویم.

وی با تاکید بر اینکه رسالت امر به معروف و نهی از منکر قبل از اینکه به عهده ستاد باشد به عهده رسانه است گفت: در امر به معروف و نهی از منکر بینش سیاسی لازم است.

احمدی با تاکید بر اینکه مطالبه گری خود شاخه ای از امر به معروف و نهی از منکر است گفت: جامعه باید نسبت به کاستی ها مطالبه گر باشند.

وی با اشاره به اینکه همه مردم باید پای کار آیند اظهار کرد: خود مردم در مسئله امر به معروف و نهی از منکر باید حساس شوند و در واقع ستاد نقش حمایتی دارد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ ج


کد مطلب: 46743

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46743/ستاد-امربه-معروف-نهی-منکر-نقش-حمایتی-مطالبه-گری-شاخه-امر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir