کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمد شهرکرد، برندی در سطح ملی

29 بهمن 1399 ساعت 12:45

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: هنر صنعت نمد شهرکرد برندی برای معرفی شهرکرد در سطح ملی است.


به گزارش جهانبین نیوز، مهرداد جوادی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هنر صنعت یک ظرفیت و پتانسیل مطلوب رای شهرکرد است، اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، تبدیل شهرکرد به شهر جهانی نمد است که میزان اثرگذاری ظرفیت و عملکرد شهرداری شهرکرد بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: ارتقا سطح کیفی در حوزه گردشگری شهرکرد به منظور معرفی این شهر به مراکز استان های کشور الزامی است اما متأسفانه در سال‌های گذشته در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری در  این استان اقدامات مطلوبی انجام نگرفته است.
جوادی با تاکید بر حفاظت از میراث‌فرهنگی استان و شهرکرد، تصریح کرد: طی سال های گذشته بافت تاریخی شهرکرد تخریب شده و هم‌اکنون تنها تک‌بناهایی از بافت قدیمی شهرکرد باقی‌مانده که نیازمند محافظت مجدانه است چراکه این میراث ارزشمند که هویت یک شهر است می بایست برای نسل های بعدی حفظ شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش شهرداری‌ها در راستای حفظ و گسترش فضاهای تاریخی و فرهنگی شهر، بیان کرد: مشارکت به منظور توسعه شهری، حفظ و گسترش فضاهای تاریخی و فرهنگی و اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی نیازمند توجه جدی مسئولان است.
انتهای پیام/ 1029ج


کد مطلب: 46738

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46738/نمد-شهرکرد-برندی-سطح-ملی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir