کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهانبين نيوز گزارش مي‌دهد:

گلايه رانندگان ازوضعيت نامناسب جاده اردل-کاج

30 بهمن 1399 ساعت 8:29

جاده اردل- کاج يکي از پر رفت و آمدترين جاده هاي فرعي استان چهارمحال و بختياري است که وضعيت آسفالت نامناسبي دارد.


به گزارش جهانبين نيوز؛  از قديم الايام راه‌ها يکي از مهمترين زيرساخت‌ها براي برقراري ارتباط با جوامع ديگر بوده است، وجود جاده‌هاي آسفالت شده مناسب براي مردم و عبور و مرور آنها از اهميت زيادي برخوردار است اما اين روزها شهروندان دشتکي و کاجي از وضعيت جاده‌ها گلايه دارند.

وضعيت نامناسب جاده و وجود پستي و بلندي هاي فراوان از عوامل خطر ساز و حادثه آفرين هستند و عدم توجه مسئولين به اين مهم مي تواند عامل حوادث زيادي در جاده گردد.
 


 
جمعي از رانندگان شهر کاج و دشتک و روستاهاي اطراف از نامناسب بودن  محدوده مسير ورودي شهر کاج ابراز ناراحتي کردند و خواستار توجه جدي مسئولان شدند.
 

علي اکبريان يکي از رانندگان  روستاي رستم آباد که همه روزه در اين مسير  تردد مي کند در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن گلايه از مسئولين اداره راهداري  به دليل تاخير درتاکميل اين پروژه گفت:وضعيت نامناسب آسفالت جاده اردل به کاج بعلت آسفالت فرسوده وغير قابل استفاده و چاله هاي فراوان استهلاك وسايل نقليه را در اين مسير به بالاترين حد رسانده است.

اکبريان افزود: وضعیت نامناسب بودن این مسیر باعث ضرر و زيان فراوان به خودروها شده با اينکه چند ماهي از آغاز عمليات اين پروژه تريم اين جاده مي گذرد ولي هنوز در خصوص عمليات اساسي آسفالت جديد اقدام نشده است.

 وي بيان کرد:آسفالت اين جاده بدترين شرايط را دارد انتظار داريم مسئولين مربوطه براي ترميم اين جاده و آسفالت آن اقدام کنند.
 

در اولین فرصت جاده اردل- کاج آسفالت می شود

احمد عالي پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز در اين خصوص اظهار داشت: 800 متر از مسير ورودي محدوده کاج از نقاط حادثه خيز بوده که نقطه حادثه خيز اين منطقه حذف شد و عمليات اوليه زير سازي اين مسير انجام شد.

عالي پور افزود:به علت بارش هاي باران و مرطوب بودن جاده عمليات آسفالت اين مسير به تعوق افتاد که در اولين فرصت بعد از بارش هاي باران تمامي اين مسير آسفالت  و مشکل اصلي راندگان اين منطقه برطرف می شود.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 46736

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46736/گلايه-رانندگان-ازوضعيت-نامناسب-جاده-اردل-کاج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir