کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

چشم امید 17 پروژه ورزشی بالای هفتاد درصد چهارمحال و بختیاری به اعتبارات وزارت ورزش و جوانان

28 بهمن 1399 ساعت 13:31

حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 12 پروژه با پیشرفت 70 درصد و 5 پروژه بزرگ ورزشی نیز با پیشرفت 90 درصد در استان چشم به راه همت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و متولیان استان برای تامین اعتبار و افتتاح هستند.


حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: جایگاه 28 چهارمحال و بختیاری در سطح کشور در حوزه زیرساخت های ورزشی به علت یک عقب ماندگی تاریخی رقم خورده است که زیبنده این استان با  یک هزار و 400 مدال قهرمانی طی یکسال نیست.

وی افزود: طی سه ساله گذشته، پروژه های ورزشی را با تلاش و همراهی مسؤولان وزارت ورزش و جوانان و توجه متولیان استانی تا مراحل پایانی رساندیم و برای افتتاح این اماکن نیازمند تامین اعتبار هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 12 پروژه ورزشی این استان از جمله کمپ تیم ملی قایقرانی در بن، چمن مصنوعی چم عالی، سالن ورزشی وانان، سالن اختصاصی هندبال شهرکرد، استخر فرادنبه، سالن یک هزار و 200 نفره کوهرنگ، زمین چمن بزرگ مصنوعی دشتک، زمین چمن مصنوعی شهرک فجر لردگان، سالن باستانی نقنه، سالن ورزشی پردنجان، سالن ورزشی عالیکوه و ساختمان هیات فوتبال استان که با هزینه کرد 400 میلیارد ریال به بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند.

کریمی خاطرنشان کرد: ساختمان خانه جوان شهرکرد، خانه ژیمیناستیک بروجن، زمین چمن باباحیدر، سالن ورزشی چند منظوره کران، خانه بوکس جونقان نیز با هزینه 110 میلیارد ریال، هم اکنون 95 درصدی پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل 17 پروژه بزرگ ورزشی فوق را 370 میلیارد ریال برآورد کرد و ادامه داد: در صورت تخصیص مبلغ فوق از محل اعتبارات ملی و استانی، شاهد جهش فوق العاده در زیرساخت های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این استان به عنوان اردوبام و کمپ تمرین در ارتفاع ورزش کشور، پایگاه تمرین تیم های ملی قایقرانی، کمپ تمرین تیم های ملی ووشو، پایگاه استعدادیابی بسکتبال و مرکز ورزش های هوایی کشور را در خود جای داده است، بر همین اساس طی سه سال گذشته بیش از 145 رویدادهای ملی ورزشی را میزبانی کرده است.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46727

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46727/چشم-امید-17-پروژه-ورزشی-بالای-هفتاد-درصد-چهارمحال-بختیاری-اعتبارات-وزارت-ورزش-جوانان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir