کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجلس طبق مصلحت نظام کار را پیش می برد / در این شرایط سخت جامعه؛ نباید چالش ایجاد شود

27 بهمن 1399 ساعت 9:42

حجت الاسلام امیر قلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس گفت: نظرات مختلفی برای اهانت رئیس جمهور به مردم وجود دارد، در هر صورت باید مصلحت نظام و جامعه را دید و انچه تاثیر خوبی در جامعه می گذارد همان را انجام داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ با توجه به نزدیک بودن پایان دولت دوازدهم لیستی از ۵۴ اهانت حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، به مردم منتقدان و حتی برخی مسئولین و نهادهای نظام دسته‌بندی شده است که ضروری است مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مهمترین نهاد نظارتی ورود جدی به این ماجرا داشته باشد.

حجت الاسلام امیر قلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  اکثر نماینده ها  سوال از رئیس جمهور غیر از بحث استیضاح را امضا کرده اند و یکی از این سوالات اهانت رئیس جمهور به مردم منتقدان و مسئولین بوده است.

وی با اشاره به اینکه این مسائل به هیئت رئیسه داده می شود گفت:  شاید هیئت رئیسه این مسئله را مصلحت ندید چراکه خیلی کار ساز نیست  برای اینکه در این اوضاع تنش  ایجاد نشود و مردم اسیب نبینند .

جعفری با بیان اینکه  نظرات مختلفی برای اهانت  رئیس جمهور به مردم وجود دارد  ادامه داد:  در هر صورت باید مصلحت نظام و جامعه را دید و انچه تاثیر خوبی در جامعه می گذارد همان را انجام داد.

وی با اذعان بر اینکه در این شرایط سخت اقتصادی و کرونا مصلحت نظام چیز دیگری است گفت: با چالش ایجاد کردن مشکلی از مردم و جامعه حل نمی شود.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 46709

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46709/مجلس-طبق-مصلحت-نظام-کار-پیش-می-برد-این-شرایط-سخت-جامعه-نباید-چالش-ایجاد-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir