کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

رویه توهین از سوی دولتمردان تدبیر و امید باب شد/ شکایت از اهانت کنندگان، سرپوش بر روی برخی ناکارآمدی‌ها است

25 بهمن 1399 ساعت 10:52

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: همگان به خاطر دارند که این رویه توهین را برخی از همین دولتمردان در دولت تدبیر و امید در تبلیغات انتخاباتی، در سخنرانی‌های بعد از انتخابات و... باب کردند.


علی رضا اسماعیلی کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هم رفتار اهانت کنندگان به رئیس جمهور در روز 22 بهمن ماه امسال و هم همه آن چیزهایی که باعث شده این واقعه به وقوع بپیوندد، محکوم است.

وی با اشاره به اینکه تعداد معدود افراد اهانت کننده هیچ گاه بیانگر نظر کل جامعه انقلابی و ارزشی که برای گرامیداشت روز 22 بهمن‌ماه به خیابان‌ها آمدند نیست، گفت: مطلب دیگر اینکه شکایتی که دولت در حال پیگیری آن است، به نوعی فرافکنی است، باید بررسی شود که ریشه این قضیه چیست.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی این بود که نباید بددهنی و بی ادبی در گفت‌وگوها باب شود، اما همگان به خاطر دارند که این رویه توهین را برخی از همین دولتمردان در دولت تدبیر و امید در تبلیغات انتخاباتی، در سخنرانی‌های بعد از انتخابات و... باب کردند.

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شکایت از اهانت کنندگان نباید باعث شود اصل مسئله پاک شود، به هر حال طیفی وسیعی از مردم از شرایط اقتصادی، اجتماعی و... حاکم ناراضی هستند، این نارضایتی اما نباید تحت الشعاع قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حدود هفت سال است که همه اعتبارات، امکانات کشور و ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی در اختیار جریان اصلاح طلب بوده است، بیان کرد: هم‌اکنون زمان پاسخگویی آن‌ها در قبال وعده‌های انتخاباتی است و اینکه در راستای تحقق مطالبات مردمی به چه میزان عمل کردند.

اسماعیلی تاکید کرد: به نظر می‌رسد شکایت مجموعه دولت درخصوص اتفاق رخ داده در 22 بهمن ماه امسال و بی احترامی عده‌ای به رئیس جمهور بیشتر به دلیل سرپوش گذاشتن بر روی برخی ناکارآمدی‌ها است، هر چند که باز هم تاکید می‌کنم این کار بشدت محکوم است.

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و به نظر می‌رسد به حاشیه بردن برخی اصول مهم و سرپوش گذاشتن بر روی ناکارآمدی‌ها ضروری به نظر می‌رسد، عنوان کرد: از همین رو است که مجبور هستند برخی از حواشی که رخ می‌دهد را بزرگنمایی کنند تا افکار عمومی منحرف شود.

وی با اشاره به اینکه جریان اصلاحات 24 سال کاملا مشخص، از زمان هاشمی رفسنجانی، خاتمی و روحانی مقدرات این کشور را در دست داشته است و روند اجرایی و اقتصادی کشور در اختیارشان بوده است، ادامه داد: همه دستاورد دولت تدبیر و امید برجام بود که آن هم با شرایطی که پیش آمد نتیجه‌ای نداشت.

اسماعیلی افزود: جریان انقلابی باید بشدت صبور و خویشتندار باشد تا گرفتار اینگونه حواشی نشود.

انتهای پیام/1031ج
 
 


کد مطلب: 46682

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46682/رویه-توهین-سوی-دولتمردان-تدبیر-امید-باب-شکایت-اهانت-کنندگان-سرپوش-روی-برخی-ناکارآمدی-ها

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir