کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه فارسان

بايد جلوي اشرافيت زدگي، تجمل زدگي و منفعت طلبي ايستاد/ آيا سزاوار است که مردم در صف گوشت، مرغ و برنج قرار دهيد؟

22 بهمن 1399 ساعت 13:53

امام جمعه فارسان گفت: امروز بايد روحيه مطالبه گري را تقويت کرد و با همين روحيه جلوي مفاسدي که وجود دارد، مثل دنيا گرايي و اشرافيت زدگي و تجمل زدگي، عافيت طلبي و منفعت طلبي ايستاد، که عده اي از مسئولين متاسفانه گرفتارش شده اند.


به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام محسن ملک پور گفت: دهه فجر امسال را در حالي آغاز کرديم که انقلاب در اوج نشاط و سرزندگي است برخلاف حرف هائي که مي زنند و تلاشي که مي کنند براي مهار قدرت و نفوذ ايران القاء کنند که کار انقلاب تمام شده است.
 
وي افزود: حالا با ايران هراسي و شيعه هراسي براي خارجي ها و براي داخل هم با القاء اينکه فساد گسترش پيدا کرده کار از دست دررفته درآمدها را جاي ديگر خرج مي کنند و ايجاد بحران هاي اقتصادي و خراب کردن بازار و ناراضي تراشي امثال ذالک که متاسفانه بعضي ها هم ندانسته تکرار مي کنند تا مردم را مايوس کنند.
 
وي تصريح کرد: واقعاً جاي تاسف دارد که بعضي ها درست در ايام سالگرد انقلاب جوري عمل مي کنند که چهره بدي به دنيا مخابره شود. اين ظلم به نظام و خون هاي پاک شهيدان است.آيا سزاوار است که مردم را در سالگشت انقلاب در صف گوشت و مرغ و برنج  قرار دهيد؟
 
وي بيان داشت: اگر مسئولين و اتفاقاً کساني که در برقراري انقلاب فعال بودند و کمک کردند طوري عمل کنند که اهداف و آرمان‌هاي اوليه مورد خدشه واقع شود، و در زندگي شخصي‌شان و در بيان مطالبي که از آنها سؤال مي‌شود اهداف اوليه انقلاب که انقلاب پابرهنگان و مستضعفان بود را زير سؤال ببرند، از هر طيف و طبقه و قشري که باشند،  قطعاً خلاف انجام دادند و اين حرکتشان مرضي امام و شهدا نخواهد بود.

وي اظهار داشت: امروز بايد روحيه مطالبه گري را تقويت کرد و با همين روحيه جلوي مفاسدي که وجود دارد، مثل دنيا گرايي و اشرافيت زدگي و تجمل زدگي، عافيت طلبي و منفعت طلبي ايستاد، که عده اي از مسئولين متاسفانه گرفتارش شده اند.
 
امام جمعه فارسان گفت: به کوري چشم بدخواهان و تفاله  هاي داخلي شان، با تکيه برخدا و پيروي از رهبرمعظم انقلاب و حضور مردم متدين، انقلاب زنده است و پرنشاط و بالنده به سمت آرمان هايش باصلابت در حرکت است.
 
وي افزود: امروز هم مواضع قاطع و امام گونه رهبر معظم انقلاب در برابر غرب و آمريکا اميد بخش و عزت آفرين و مايه دلگرمي همه دوستداران انقلاب در داخل و خارج از کشور است. که فرمودند سياست قطعي جمهوري اسلامي در مورد برجام: لغو همه‌ي تحريمها توسّط آمريکا و راستي‌آزمايي آن توسّط ايران؛ و آنگاه برگشت ايران به تعهّدات برجامي اين سياست است که عزت مياورد...

انتهای پیام/ 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 46669

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46669/بايد-جلوي-اشرافيت-زدگي-تجمل-منفعت-طلبي-ايستاد-آيا-سزاوار-مردم-صف-گوشت-مرغ-برنج-قرار-دهيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir