کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خبر داد

راه اندازی 480 صندوق اشتغال‌زایی در بام ایران

19 بهمن 1399 ساعت 12:32

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از برپایی 480 صندوق اشتغال‌زایی مردم‌محور در این استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت چهل و  دومین دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تعداد  ۴۸۰  صندوق از سال ۹۷  تاکنون در شهرستان های 10 گانه ی استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است.

وی افزود: شعار این صندوق ها «با مردم، توسط مردم، برای مردم» است و هدف از تشکیل آنها، ترویج فرهنگ قرض الحسنه، ترویج روحیه مشارکت مردم، عدم پرداخت سود بانکی، تسهیل در حل مشکلات مردم، تولید اشتغال های کوچک و زود بازده، هدایت مردم به سمت مساجد، ایجاد رونق اقتصادی است.

فولادی در  ادامه بیان کرد: 20 هزار و 832نفر عضو صندوق های اشتغالزایی مردم محور در شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری می باشند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به نحوه تشکیل تعاونی از طریق صندوق های اشتغالزای مردم محور نیز اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه صندوق ها تشکیل و مبالغی سرمایه جمع شد و تسهیلاتی پرداخت کردند، اقدام به ثبت تعاونی می کنند تا از طریق تفاهم همکاری با ادارات به بحث اشتغالزایی بیشتر برای اعضا بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر امسال نیز تعداد 3 تعاونی از بین این صندوق ها در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شد و جمعا 23 تعاونی تشکیل شده که پنجمین استان در سطح کشور می باشیم و از سال 97 و شروع این طرح موفق به ایجاد 480 صندوق های اشتغالزای مردم محور شده ایم.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 46641

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46641/راه-اندازی-480-صندوق-اشتغال-زایی-بام-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir