کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئله آب خانمیرزا از بحران گذشت/لردگان و خانمیرزا در حصار آب اما تشنه

18 بهمن 1399 ساعت 8:37

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: موضوع آب خانمیرزا از بحران گذشته و زنگ خطر آن در چله زمستان به حالت هشدار برای تابستان سال آینده درآمده ، لردگان و خانمیرزا در حصار آب هستند اما تشنه آب.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اکبر منصوری نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان در نشست اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان  ضمن تبریک ایام اله دهه فجر و ابراز خرسندی از ادغام مجموعه شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت: این موضوع را مردم به فال نیک گرفته چرا که میتوان از ظرفیت آب شهری در مسیر توسعه زیر ساخت های روستایی تزریق و خلا ها را پر کرد.
 
منصوری خاطر نشان کرد: مدیران می توانند از جامعه شورایی در امور اجرایی کمک گرفته و ظرفیت های بالقوه را به ظرفیت های بالفعل تبدیل کنند.
 
نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای استان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان نگاه خود را به سمت و سوی روستاها تمایل دهد زیرا با توجه به بافت روستایی شهرستان میتوان بسیاری از مشکلات مردم را  رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع آب خانمیرزا از بحران گذشته و زنگ خطر آن به حالت هشدار برای تابستان سال آینده  درآمده  گفت: متاسفانه  شهرستان های لردگان و خانمیرزا در حصار آب هستند اما تشنه آب؛ مردم اکثر روستاهای خانمیرزا خصوصا ده صحرا مرادان ، سلح چین ،دهنو باغ بهزاد، مجتمع جوانمردی و تنگکلوره  و۰۰ یا آب ندارند  یا از آب شور استفاده میکنند .

منصوری بیان داشت: همچنین موضوع انتقال آب کره بس به سراب تبدیل شده و نیاز به اعتبارات ملی ودست یاری مسئولین استانی و ملی را می‌طلبد.

  وی خاطر نشان کرد: مشکل تامین اب شرب بخش ارمند روستاهای مسن بوگر و خود شهر ارمند با توجه به موقعیت گرمسیری بودن منطقه در حال حاضر جدیست و مشکلات عدیده ای وجود دارد و  نیاز مبرم به آب دارند و متاسفانه مطالبات پرداخت نشده آبداران منطقه مزید بر علت جهت ارایه خدمات به روستاها شده که لازم به یک تصمیم جدی و کارشناسی دارد.

منصوری در پایان از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان حضور در شهرستان خانمیرزا و بررسی میدانی و اخذ تصمیمات اساسی را خواستار شد گفت: جامعه شورایی و دهیاران آمادگی کامل خود را جهت هر گونه همکاری و حل مشکلات مردم در کنار مسئولین را اعلام کرد.
 
پایان پیام/1020ج
 


کد مطلب: 46632

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46632/مسئله-آب-خانمیرزا-بحران-گذشت-لردگان-حصار-اما-تشنه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir