کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری:

گالواتاراز، جدیدترین و منحصربه‌فردترین محصول گالوانیزه در مجموعه تولیدی فولاد تاراز

18 بهمن 1399 ساعت 9:29

مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت فولاد تاراز یک محصول منحصربه‌‎فرد و نوآورانه را اخیرا تولید کرده است به نام گالوانیزه با پوشش نهایی TOC به صورت رنگی، اسم تجاری این محصول نیز گالواتاراز انتخاب شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سعید رشیدی در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شرکت فولاد تاراز این استان محصول گالوانیزه تولید می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از بهترین محصول گالوانیزه در کشور در این شرکت تولید می‌شود، گفت: ظرفیت تولیدی این مجموعه ۲۶۰ هزار تن در سال است.

وی به مشکل در تامین مواد اولیه اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل وجود این معضل نتوانستیم بیشتر از ۶۰ درصد از ظرفیت کارخانه بهره ببریم، این یعنی حدود ۱۵۰ هزار تن محصول گالوانیزه که در سال گذشته تولید شد.

رشیدی عنوان کرد: هدف‌گذاری برای امسال، تولید ۱۸۰ هزار تن محصول گالوانیزه بود که تاکنون ۱۵۰ هزار تن محصول تولید شده است و تلاش می‌کنیم به هدف‌گذاری امسال برسیم.

مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شرکت فولاد تاراز یک محصول منحصر به فرد و نوآورانه را اخیرا تولید کرده است به نام گالوانیزه با پوشش نهایی TOC به صورت رنگی، اسم تجاری این محصول نیز گالواتاراز انتخاب شد.

وی اضافه کرد: این محصول، گالوانیزه‌ای به رنگ سبز و آبی است که می‌تواند جایگزین ورق‌های گالوانیزه سابق در تولید لوازم خانگی و صنایع ساختمانی مثل پوشش سقف‌ها و دیواره‌ها باشد.
رشیدی یادآور شد: محصول گالواتاراز از زیبایی و خواص منحصر به فردی برخوردار است و بیش از ۵ برابر مقاومت بیشتری در برابر شوره زدگی که یکی از عیوب رایج گالوانیزه‌ها است، دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد تاراز  چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه محصول جدید این شرکت آنتی فینگر بوده و در واقع ضدلکه شدن است، تصریح کرد: شرکت می‌تواند بین ۳ تا ۵ هزار تن از این نوع گالوانیزه در ماه تولید کند.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 46631

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46631/گالواتاراز-جدیدترین-منحصربه-فردترین-محصول-گالوانیزه-مجموعه-تولیدی-فولاد-تاراز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir