کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکيه بر توان داخلي بزرگترين رمز موفقيت است/ انقلابي زيستن بايد در جامعه نهادينه شود

17 بهمن 1399 ساعت 13:51

امام جمعه لردگان گفت: موضع ما همان موضع رهبري است، تکيه بر توان داخلي بزرگترين رمز موفقيت است. زيرا در طول هفت سال گذشته و برجام همه مشاهده کرديم که نمي توان به غرب و آمريکا اعتمادي کرد.


 به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به رعايت تقوا الهي گفت : خداوند ناظر اعمال انسان ها است و تمام اعمال و رفتار ما را مي بيند.
 
وي افزود: حضرت زهرا(س) اسوه اي براي همه زنان است، حضرت فاطمه(س) يک معصوم و يک انسان کامل است و سوره کوثر در وصف آن حضرت آمده است.
 
تاج زاد با اشاره به سحن اميرالمومنين (ع) که مي فرمايند: پوشش انسان در عالم معنا لباس تقوا است و بدون آن با هيچ لباسي نمي تواند خود را بپوشاند و در آخرت بايد لباس تقوا پوشيده باشيد.
 
خطيب جمعه لردگان به دهه فجر اشاره نمود و گفت: در دهه فجر انقلاب، 12 بهمن امام انقلاب پيروزمندانه به کشور بازگشت و آن  استقبال نشان از جايگاه امام در مردم بود، زيرا امام نزد مردم ايران محبوب بود، امام وقتي آمد انقلابي را بوجود آورد که ويژگي ها و دستاوردهاي زيادي دارد همانند: وحدت و اعتماد بين مردم و نظام، پشتباني مردم از رهبري و انقلاب اسلامي و تبديل شدن ايران به يک قدرت فرا منطقه اي و تاثير گذار در تعاملات جهاني.
 
وي تصريح کرد: مردم در ادامه مسير انقلاب نيز بايد انقلابي بمانند و انقلابي زيستن را در جامعه نهادينه کنند.
تاج زاد گفت: به برکت انقلاب اسلامي امروز 28 طرح و پروژه در شهرستان لردگان کلنگ زني، افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفته که بالغ بر 31 ميليارد تومان هزينه شده است و اين نشان مي دهد که بعد از انقلاب نسبت به رشد و توسعه مناطق محروم توجه ويژه اي شده است.

امام جمعه لردگان اشاره داشت: 99 درصد مناطق شهرستان لردگان داراي برق است اما قبل از انقلاب وضع چگونه بود، در زمينه بهداشت، آموزش، آب و فاضلاب، سدها، صنايع سنگين مثل پتروشيمي، بيمارستان، صدا و سيما و.. چقدر وضع نسبت به قبل از انقلاب تغيير کرده است و اين ها همه به برکت انقلاب اسلامي بوده است.
 
وي در ادامه اشاره داشت: مسئله آمريکا و بايدن که مي گفتن به برجام برمي گردد و تحريم ها کنار مي رود اما در همين يکي دو هفته نشان داد که دموکرات و جمهوري خواه هيچ تفاوت با هم ندارند و شايد چند تحريم کوچک و بي ارزش را بردارد اما اين يک فريب است.
 
خطيب جمعه لردگان گفت: آمريکا و غرب مدعي هستند که ايران را ضعيف کردند اما همه ي آنها در يک توهم بزرگ هستند و امروز ايران قدرتمند تر از گذشته است.
وي اشاره داشت: موضع ما همان موضع رهبري است، تکيه بر توان داخلي بزرگترين رمز موفقيت است. زيرا در طول هفت سال گذشته و برجام همه مشاهده کرديم که نمي توان به غرب و آمريکا اعتمادي کرد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 


کد مطلب: 46626

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46626/تکيه-توان-داخلي-بزرگترين-رمز-موفقيت-انقلابي-زيستن-بايد-جامعه-نهادينه-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir