کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

امضای تفاهم‌نامه‌ "احیاء مسؤولیت اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی" در چهارمحال و بختیاری

15 بهمن 1399 ساعت 12:44

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در چهار استان کشور ازجمله چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه احیاء مسؤولیت اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی امضا شده و دو شرکت که طرفین این تفاهم‌نامه هستند شرکت به‌مالت و کارخانه قند چهارمحال و بختیاری است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری صبح امروز در دیدار علی رسولیان  معاون وزیر صمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در راستای توانمندسازی جوامع محلی به ویژه روستاییان در سفر معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران به چهارمحال و بختیاری، دو مورد از واحدهای صنعتی که در بحث صنایع تبدیلی فعالیت دارند، به‌صورت پایلوت تفاهم‌نامه‌‌ای منعقد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این دو واحد تولیدی درقالب تفاهم‌نامه‌ احیاء مسؤولیت اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی در جهت توانمندسازی جوامع محلی و افزایش اشتغال‌زایی روستاییان همکاری خواهند کرد و بخشی از خدمات از طریق روستاییان تامین می‌شود و به اشتغال این جوامع کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در چهار استان کشور ازجمله چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه احیاء مسؤولیت اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی امضا شده و دو شرکت که طرفین این تفاهم‌نامه هستند شرکت به‌مالت و کارخانه قند چهارمحال و بختیاری است.

هزینه 20 میلیاردی جهت ایجاد زیرساخت‌های بخش صنایع

حمیدرضا فلاح نیز اظهار کرد: در تفاهم نامه منعقده فی ما بین استانداری چهارمحال و بختیاری و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به نسبت ۳۰ میلیارد تومان سهم سازمان صنایع کوچک و ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها جهت ایجاد زیرساخت‌های بخش صنایع، شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این ردیف هزینه در تامین آب، برق، گاز و به ویژه تصفیه خانه‌های فاضلاب هزینه می‌شود.

حل بسیاری از مشکلات شرکت‌‌های صنعتی با امضای تفاهم نامه احیاء مسؤولیت اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی

الله کرم نصیری نیز در انتها اظهار کرد: براساس تفاهم نامه احیاء مسؤولیت اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی ۳۰ میلیارد تومان از منابع داخلی خود و ۲۰ میلیارد تومان نیز از منابع استانی در بحث شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: با امضاء این تفاهم نامه بسیاری از مشکلات شرکت‌‌های صنعتی برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: مقرر شد بر اساس تفاهم نامه احیاء مسؤولیت اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی دستگاه متولی منطقه ویژه اقتصادی که پیش از این سازمان همیاری شهرداری‌های این استان بود، شرکت شهرک‌های صنعتی باشد که مقدمات آن باید طی شود.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 46612

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46612/امضای-تفاهم-نامه-احیاء-مسؤولیت-اجتماعی-شرکت-ها-چهارچوب-اقتصاد-مقاومتی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir