کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

تجدیدنظر جدی در مدل کاری شهرک‌های صنعتی لازم و ضروری است

15 بهمن 1399 ساعت 11:49

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم تجدیدنظر جدی در مدل کاری شهرک‌های صنعتی گفت: درحال‌حاضر شرکت شهرک‌های صنعتی، زمین را به قیمت تمام شده به متقاضی واگذار می‌کند و این اقدام به نفع استان‌های بزرگ و به ضرر استان‌های کمترتوسعه‌یافته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در دیدار با علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر لزوم تجدیدنظر جدی در مدل کاری شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: درحال‌حاضر شرکت شهرک‌های صنعتی، زمین را به قیمت تمام شده به متقاضی واگذار می‌کند و این اقدام به نفع استان‌های بزرگ و به ضرر استان‌های کمترتوسعه‌یافته است.
 
وی با اشاره به اینکه قیمت واگذاری امتیازات آب، برق، گاز و...  در استان‌های کمتر برخوردار با استان‌های پیشرفته چندان تفاوتی ندارد و این موضوع انگیزه‌ها برای سرمایه‌گذاری و تولید را کاهش می‌دهد ادامه داد: هرچقدر اشتغال و سرمایه‌گذاری را به مناطق دوردست هدایت کنیم اشتغال، تولید و رونق اقتصادی هم به همان میزان توسعه پیدا می‌کند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی در این استان خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی مهمی ازجمله طرح ملی پرتودهی گاما در این منطقه ایجاد شده است که اکثر تولیدات کشاورزی، دارویی و پزشکی را پرتودهی می‌کند، در جریان شیوع بیماری کرونا 10 میلیون قطعه ماسک تولیدی در چهارمحال و بختیاری و استان‌های هم‌جوار در این سایت پرتودهی شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46610

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46610/تجدیدنظر-جدی-مدل-کاری-شهرک-های-صنعتی-لازم-ضروری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir