کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور استان های شورای ائتلاف؛

میدان و عرصه را برای جوانان باز گذاشته ایم / نیروی انقلابی باید مصالح اصلی انقلاب را برمنافع شخصی خود ترجیح دهد

15 بهمن 1399 ساعت 8:30

نورالدین قدیمی معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: ما به همه تشکیلات اعلام کرده ایم که حداقل 30 تا 35 درصد را باید نیروهای جوان تشکیل دهند ، از هر 3 نفر معرفی شده در تشکیلات باید یک نفر آن ها نیروی جوان باشد و اگر در آن تشکیلات از نیروی جوان استفاده نشود کل اعضا را نمی پذیریم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: شورای ائتلاف از اواخر سال 96 بصورت تشکیلات جلسه اولیه شروع و از اوایل سال 97  بصورت جدی با دعوت از همکاران استانی  کار خود را آغار کرد و با تاسی از انقلاب اسلامی برای ورود  به عرصه انتخابات مختلف در کشور  وارد میدان شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان انتخابات معمولا دشمنان با برنامه ریزی های زیاد به دنبال این بودند که مردم در انتخابات شرکت نکنند گفت: الان انتخابات تبدیل به یک مبارزه جدی شده است که مردم ما برای پیروزی در این عرصه باید وارد صحنه شوند.

قدیمی با اشاره به اینکه خود مردم باید تصمیم بگیرند  تشریح کرد: مردم لازم است مثل همیشه که در همه صحنه ها حضور داشتند تصمیم بگیرند اینجا هم ورود کنند.

بیش از 700 مجمع عمومی در سطح شهرستان ها تشکیل شده است

وی با تاکید بر اینکه ما سازماندهی مردمی را از شهرستان ها شروع کردیم  گفت:   بیش از 700 مجمع عمومی در سطح شهرستان ها برگزار کردیم،برای اولین بار خود مردم حوزه انتخابیه گفتند چه کسی کاندیدا ما بشود، یکی از دلایل اصلی ویژگی ما در انتخابات همین موضوع بود چراکه  مردم از صفر تا صد را خودشان ورود می کنند.

نیروی انقلابی باید مصالح اصلی انقلاب را برمنافع شخصی خود ترجیح دهد

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  با اذعان بر اینکه برای اولین بار در تاریخ انتخابات بیش از 700 نفر از صحنه انتخابات انصراف دادند بیان داشت: یک نیروی انقلابی باید به سمتی حرکت کند که مصالح اصلی انقلاب را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از انتخابات آسیب شناسی کلی صورت  گرفت و نقاط قوت و ضعف آن بررسی شد گفت: تشکیل مجامع شهرستان ها یکی از اصلی ترین نقطه قوت است که این مجامع را در سطح کشور باید ادامه داد .

قدیمی افزود: تشکیلات ما در این دوره از سطح شهرستان تا سطح کل کشور است  و مجامع کشوری کنگره ملی ما که عدد قابل توجهی در آن شرکت می کنند عضو این مجمع می شوند.

وی با تاکید بر اینکه اعضا شورای ائتلاف در سطح شهر تا مرکز توسط مجامع عمومی تشکیل می شوند گفت: تشکیلات کاملا مردمی است که از پایین ترین رده تا بالاترین رده کشور سازماندهی می شودند.

حضور جوانان در هر عرصه ای نتایج بهتری را در بر می گیرد

قدیمی با اشاره به اینکه در تصمیمات جدید بر حضور جوانان تاکید زیادی شده است گفت: قطعا" حضور جوانان موثر بوده و در آینده نتایج بهتری را شاهد هستیم.

وی  با اشاره به اینکه ما به همه تشکیلات اعلام کرده ایم که حداقل 30 تا 35 درصد را باید نیروهای جوان تشکیل دهند یادآور شد: از هر 3 نفر معرفی شده در تشکیلات باید یک نفر آن ها نیروی جوان باشد و اگر  در آن تشکیلات از نیروی جوان استفاده نشود کل اعضا را نمی پذیریم.

قدیمی افزود: اعتقاد داریم یکی از مشکلات اصلی کشور ما در حال حاضر این است که به نیروهای جوان اجازه نقش آفرینی و ایجاد ایفای نقش در مدیریت کشور داده نشده است.

عرصه را برای جوانان باز گذاشته ایم

وی با تاکید بر اینکه ما عرصه را باز کردیم تا جوانان بیایند و نقش آفرینی کنند گفت:  یکی از مشکلات اصلی کشور بها ندادن به نیروهای جوان و نقش‌آفرینی آنان است، ایجاد سیستم نظردهی نیروهای مردمی، در واقع تمرین کار تشکیلاتی برای حضور در عرصه‌های مدیریتی و خدمت‌رسانی است.

قدیمی با یادآوری بر اینکه  در انتخابات سال گذشته مجلس برای نخستین بار در حوزه‌های با بیش از سه نماینده اعلام  شد که حتما باید یک نفر جوان در میان گزینه‌ها باشد اظهار کرد:  خوشبختانه در مجلس کنونی نقش‌آفرینی نیروهای جوان موتور محرک است.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل در زمان جنگ از نیروهای جوان استفاده می کردند گفت: هنر امام راحل این بود که به مردم اجازه نقش آفرینی می داد و بالاترین اعتماد را به نسل جوان داشتند، جوانان را آوردند وارد عرصه کرده و نقش آفرینی کردند.

قدیمی با تاکید بر اینکه هم در تشکیلات خودمان و هم در تشکیلات نیروی انقلابی نگاه اصلی ما به حضور جوانان است گفت: نگاه ما تنها به رئیس جمهور و اعضا کابینه نیست بلکه نگاه ما کل دولت است .

وی با اشاره به اینکه سازماندهی نیروهای جوانان و بانوان  اصل کار ما است  خاطر نشان کرد: در مجامع عمومی که در سطح کشور تشکیل می شود ، یک سوم از مجامع را بانوان باید  تشکیل دهند، فضا برای حضور بانوان باید فراهم شود .

قدیمی تصریح کرد:  برای افزایش مشارکت مردمی باید نیروهای انقلابی ما با تمام سلایق وارد میدان شوند و اگر مردم را با ریشه مشکلات آشنا کنیم به شرایط روز بهتر واقف شده و حضور بیشتر و موثر تری خواهند داشت.

وی در پایان بیان داشت: باید به آنان تاکید کرد که افرادی باید وارد عرصه انتخابات شوند که به آرمان‌های انقلاب پایبند باشند و مصالح نظام را به منافع عمومی ترجیح دهند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند: میدان‌داری جوانان و ورود آن‌ها به عرصه مدیریت در روزهای آغازین انقلاب اسلامی و دوران هشت ساله دفاع مقدس دقیقا همان نقطه عطفی بود که باعث شد انقلاب نوپای ملت ایران بتواند در مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کند و اتفاقا امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارد. نکته‌ای که به نظر می‌رسد این روزها مغفول مانده و حتی قانون منع بکارگیری بازنشستگان هم نتوانست چندان به کنار رفتن برخی مدیران سنتی و حضور جوانان در عرصه مدیریت کشور کمک کند.  

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 46609

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46609/میدان-عرصه-جوانان-باز-گذاشته-ایم-نیروی-انقلابی-باید-مصالح-اصلی-انقلاب-برمنافع-شخصی-خود-ترجیح-دهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir