کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشين سپاه ناحيه لردگان اعلام کرد:

۱۵۰ ويژه برنامه دهه فجر در لردگان اجرا مي شود

12 بهمن 1399 ساعت 9:08

جانشين سپاه ناحيه لردگان گفت:به منظور گراميداشت چهل و دومين فجر انقلاب اسلامي بيش از 150 برنامه درحوزه هاي مقامت و پايگاه هاي بسيج شهرستان لردگان برگزار مي شود.


سرهنگ پاسدار محمد سعيدي جانشين سپاه ناحيه لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامي در حالي چهل و دومين سالگي خود را پشت سر مي گذارد که در اين مدت شاهد پيچ و خم ها و موانع زيادي بود و الحمدالله به برکت خون شهدا و نفس امام راحل و رهبري پيامبر گونه مقام عظماي ولايت مسير پيشرفت و ترقي را طي مي کند تا به سر منزل مقصود برسد.
 
محمد سعيدي افزود: دشمن در اين مدت با ترفند هاي متفاوت قصد انحلال نظام اسلامي را داشت که با هوشياري مردم و پا به رکاب بودن آنها در برطرف نمودن مشکلات ، نقشه هاي دشمنان نقش برآب شد و امروزه نظام اسلامي ايران با دستاوردهاي وسيع توانست خود را به عنوان قدرت جهاني در مباحث علمي، نظامي و... به جهان نشان دهد.

سعيدي ادامه داد: سياه نمايي دشمنان از وضعيت انقلاب اسلامي و همراهي عده اي منافق دروني با آنها اين شايبه را براي دشمنان به وجود آورد که کار نظام اسلامي با فشار هاي اقتصادي و تحريم ها تمام مي شود ولي ما شاهديم که علاوه بر شکست دشمنان در عرصه هاي مختلف نظامي و سياسي ، نظام اسلامي قدرتمند تر از گذشته به برنامه هاي خود ادامه مي دهد.

اين مقام مسول اظهار داشت: به منظور گراميداشت مجاهدت مردم در زمان انقلاب و حفظ دستاورد خون شهدا و امام راحل در حوزه هاي مقاومت بسيج و پايگاه هاي بسيج شهرستان لردگان برنامه هاي متنوعي برگزار مي شود.

وي برگزاري يادواره شهدا، سرکشي از خانواده هاي شهدا به خصوص شهداي انقلاب اسلامي، برگزاري ادعيه در مساجد، مسابقات ورزشي، اردوهاي جهادي، نشست هاي بصيرتي ، نواخته شدن زنگ انقلاب و ... را از جمله برنامه هاي اجرايي در دهه فجر بيان کرد.

سعيدي، برگزاري رزمايش الي بيت المقدس 10 و رزمايش طرح ثامن, آئين مهماني لاله ها و تجليل از مدافعان سلامت، ديدار با امام جمعه و خانواده معظم شهداء را از ديگر برنامه هاي مهم گراميداشت ايام الله دهه فجر برشمرد.

انتهاي پيام /630 ل
 


کد مطلب: 46575

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46575/۱۵۰-ويژه-برنامه-دهه-فجر-لردگان-اجرا-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir