کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهر اردل؛

دشمن تمام تلاشش را براي نابودي فرهنگ انقلاب اسلامي به کار گرفته است

10 بهمن 1399 ساعت 15:21

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: امروز فرهنگ انقلاب اسلامي در دنيا به عنوان يک الگو مطرح شد و دشمن از آن هراس دارد لذا تمام تلاشش را براي نابودي اين فرهنگ ناب محمدي به کار گرفته است.


به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ سيد ياسین حسيني در خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با اشاره به جايگاه خمس در قرآن اظهار کرد: در قرآن خداوند بر مهم بودن مسئله خمس اشاره کرده است، کسي که خمس مالش را پرداخت مي‌کند، در مال خداوند دست نمي‌برد و دعايش توسط خدا مستجاب مي‌شود.

حسيني اظهار کرد:خدواند گناهان انسانها را وقتي خمس مي دهند مي بخشد و در روز قيامت به فرياد آنها مي رسد.

وي افزود: خمس و زكات از مسايلي است كه در قرآن كريم بر آنها تاكيد شده تا وظايف خود را درست انجام دهيم و آنجايي كه نياز به مال و جان درست عمل كنيم.

دشمن تمام تلاشش را براي نابودي فرهنگ انقلاب اسلامي به کار گرفته است

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اغين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر اوج ايثارگري مردم فداکار ايران براي رهايي از ظلم و استکبار جهاني است، مردمي که باايمان و مجاهدت خود براي ارزش مقدس در برابر ظلم و ستم ايستادگي کردند.

حسيني با بيان اينکه انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي از زمان استقرا تا زمان حال، همواره در چند جبهه و با ابزارهاي متناسب با آن جبهه درگير بوده و قطعا اين درگيري در آينده هم ادامه خواهد داشت افزود: امروز فرهنگ انقلاب اسلامي در دنيا به عنوان يک الگو مطرح شد و دشمن از آن هراس داردند و تمام تلاشش را براي نابودي اين فرهنگ ناب محمدي به کار گرفته است.

اين استاد حوزه ادامه داد: اولين و مهمترين وظيفه جبهـــه انقلاب و طلايه داران و نخبگان و فرماندهان آن آگاه سازي بدون ايجاد فتنه، فساد و دعوا،متقن، مستدل و بهنگام ،دوري از جنجال،عمارگونه و بدون تعصب و تعلقات جناحي،استقامت و تكرار ،پرهيز از تهمت زدن است.

وي بيان کرد:پرداختن به ايثارگري و مجاهدت‌هاي شهدا و ايثارگران و مردم غيور ايران اسلامي در آن دوران و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت يکي از موضوعات مهم و تاثيرگذار است که در دهه مبارک فجر بايد بدان پرداخته و موردتوجه قرار گيرد.


انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 46560

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46560/دشمن-تمام-تلاشش-براي-نابودي-فرهنگ-انقلاب-اسلامي-کار-گرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir