کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل بهزيستي استان چهارمحال و بختياري:

از کارگردان موفق شهرستان فارسان تجليل شد/ فعاليت 4 مرکز مثبت زندگي در شهرستان

9 بهمن 1399 ساعت 11:21

مديرکل بهزيستي استان چهارمحال و بختياري گفت: حمايت از افراد داراي معلوليت در ايام کرونا و پس از آن با سه شرط در دسترس، فراگير و پايدار در دستور کار سازمان بهزيستي قرار دارد؛ که در همين راستا اين سازمان اقدام به راه‌اندازي 4 مراکز مثبت زندگي در شهرستان فارسان نموده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نرگس عسکري مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختیاری، در سفر به شهرستان فارسان گفت: طي بازديدي که از بهزيستي شهرستان فارسان داشتيم از معلولين موفق شهرستان تجليل به عمل آورديم که ازجمله آقاي مصطفي محمدي کارگردان توانمند شهرستان که يکي از معلولين موفق نيز مي‌باشند.
 
وي افزود: همچنين تيم ايشان که تلفيقي از افراد سالم و معلول هستند و تاکنون توانسته‌اند امتيازات بسيار خوبي را در سطح استان، کشور و جهاني کسب و افتخارآفريني کنند مورد تشويق قرار گرفتند.
 
عسگري در ادامه بيان داشت: در راستاي اهداف بهزيستي کشور مراکز مثبت زندگي را داريم که براي شهرستان فارسان چهار مرکز مثبت زندگي مصوب شده است که در آينده‌اي نزديک به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
 
مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خدمت مراکز مثبت زندگي به‌گونه‌اي است که فرد جامعه هدف بهزيستي با نزديک‌ترين فاصله بتواند خدمات دريافت کند و امتيازاتي را که قرار است از بهزيستي استان کسب کند به‌راحتي آن امتياز را دريافت کند نيازي به حضور در بهزيستي شهرستان را نداشته باشد.
 
وي تصريح کرد: در شهرستان فارسان چهار مرکز مثبت زندگي داريم که اين مراکز طبق خدماتي که به جامعه هدف ارائه مي‌دهند قابل‌دسترس، فراگير و پايدار خواهند بود تا به‌راحتي بتوانند از خدمات اين مراکز بهره‌مند شوند.

عسگری در پايان گفت: در آخر از خير شهرستان فارسان تقدير و تشکر مي‌کنيم که پنج دستگاه ويلچر به معلولين شهرستان اهدا نمودند.
 
مصطفي محمديه، نمايشنامه‌نويس، کارگردان تئاتر و آهنگساز، زاده سال ۱۳۵۷ در شهر فارسان است که در حدود چهارسالگي در پي يک سانحه آسيب جسمي شديدي مي‌بيند اما با تلاش و پيگيري پدر و مادر به زندگي باز مي‌گردد و با تکيه بر اراده و همتش امروز به يکي از چهره‌هاي موفق استاني و ملي در عرصه تئاتر و موسيقي تبديل‌شده است.

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 46552

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46552/کارگردان-موفق-شهرستان-فارسان-تجليل-فعاليت-4-مرکز-مثبت-زندگي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir