کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام کاروان‌های بزرگ به 2 رویداد در سطح جهانی سخت است/ صالحی امیری به فدراسیون کارگری نگاه حمایتی دارد

6 بهمن 1399 ساعت 12:24

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: اعزام دو کاروان بزرگ به دو رویداد جهانی بسیار مهم به فاصله زمانی 10 روز از هم کار بسیار سختی است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرگزاری فارس، جواد رمضی درباره برگزاری چهل و هشتمین دوره مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: این مجمع به شکل مطلوبی برگزار شد و مباحث مهمی مثل عضویت فدراسیون های بیماری‌های خاص و ناشنوایان در بین اعضای مجمع مورد تصویب قرار گرفت، همچنین گزارش‌های شفاف و دقیقی در حوزه حسابرسی‌ها و مباحث مالی کمیته ملی المپیک در این مجمع مطرح شد.

وی افزود: این مسائل نشان می‌دهد فعالیت صالحی امیری و همکارانش در این کمیته مطلوب و اثرگذار بوده است، در دوره تصدی وی همکاری خوبی با فدراسیون‌ها صورت گرفت، درباره ورزش کارگری می‌توانم بگویم همکاری و نگاه اثرگذار صالحی امیری به سبب اهمیت ورزش کارگری مطلوب و حمایتی است.
 
رئیس فدراسیون ورزش کارگری تصریح کرد: عضویت مجدد این فدراسیون در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از حمایت‌های ارزنده صالحی امیری بود، بودجه‌ای هم که برای این فدراسیون پیشبینی شده اثر مطلوبی روی ورزش جامعه هدف کارگری داشته است.
 
رمضی درباره برنامه‌های آتی این فدراسیون توضیح داد: در سال 2021 در سطح مسابقات جهانی دو رویداد بسیار مهم را خواهیم داشت، اولین رویداد مسابقات جام شرکت‌ها است که قرار بود سال 2020 در آتن یونان برگزار شود اما به دلیل شوع بیماری کرونا لغو و به 23 خرداد 1400 موکول شدف کاروان مان پر و پیمان تر از سال‌های قبل و با تعداد نفرات بیشری به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

وی افزود: رویداد بسیار مهم دیگر هفتمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری است که خرداد سال آینده در ایتالیا برگزار می‌شود، تلاش می‌کنیم به حد مقدور تیم‌های کشورمان را به این مسابقات اعزام کنیم، براساس قراردادها و شرکت‌‌هایی که قرار بود به رقابت‌های مختلف اعزام شوند، برای اعزام تیم‌های ملی محدودیت‌هایی ایجاد کرده است.
 
رئیس فدراسیون ورزش کارگری تصریح کرد: اعزام دو کاروان بزرگ به دو رویداد جهانی بسیار مهم به فاصله زمانی 10 روز از هم کار بسیار سخت و سنگینی است که 10 روز قبل از اعزام کاروامی 150 نفره به مسابقات جام شرکت‌ها، کاروان دیگری را به مسابقات جهانی ورزش کارگری اعزام کنیم، با توجه به تکلیفی که گردن ما است، بیشتر تاکید ما روی اعزام نفرات به سومین دوره مسابقات جام شرکت‌ها است.

رمضی اضافه کرد: در حد توان در رشته‌هایی که امکان مدال آوری داریم، ورزشکاران خود را به مسابقات جهانی اعزام می‌کنیم، احتمال دارد با کاروانی 70-60 در رشته‌های دو و میدانی، تنیس روی میز، کشتی ساحلی، کشتی فرنگی، والیبال و کریکت بانوان در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46523

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46523/اعزام-کاروان-های-بزرگ-2-رویداد-سطح-جهانی-سخت-صالحی-امیری-فدراسیون-کارگری-نگاه-حمایتی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir