کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مرحله غیرحضوری جشن نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

5 بهمن 1399 ساعت 13:37

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بهمن‌ماه مرحله غیرحضوری جشن نیکوکاری با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* در استان برگزار می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛  علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان مبنی‌بر کاهش حضور در خارج از منزل و اهمیت رعایت اصول بهداشتی، جشن نیکوکاری نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و مؤسسات خیریه از ابتدای امسال و تأمین نیازهای اقتصادی خانواده‌های مددجویان افزود: برخی از خانواده‌ها توانایی تأمین مایحتاج خود برای آغاز سال نو را ندارند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: از ابتدای بهمن‌ماه کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* در راستای شرکت در جشن نیکوکاری از طریق تلفن همراه فعال شده است.

ملک پور بابیان اینکه کمک‌های مردم نیکوکار استان بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند را رفع می‌کند اضافه کرد: مردم نوعدوست استان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۳۸*۸۸۷۷* سهمی در راستای کمک به نیازمندان داشته باشند.

وی با اشاره به تمایل برخی از نیکوکاران جهت شرکت حضوری در جشن نیکوکاری گفت: ۱۳، ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه نیز جشن نیکوکاری در مدارس(از طریق شبکه شاد)، سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه سال گذشته مردم استان ۹ میلیارد و ۲۶ میلیون تومان (در قالب نقد و کالا) به نیازمندان کمک کردند خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با رعایت اصول بهداشتی به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد.

انتهای پیام /1020ج
 


کد مطلب: 46516

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46516/برگزاری-مرحله-غیرحضوری-جشن-نیکوکاری-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir