کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در کمیسیون تلفیق مطرح شد؛

اختصاص ۱۶ هزار میلیارد تومان برای کمک به محرومیت زدایی/قانون را به نفع طبقات مستضعف تغییر میدهیم

4 بهمن 1399 ساعت 9:09

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۶ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی و کمک به ارتقاء شاخص های توسعه در استان های کمتر برخوردار در نظر گرفته شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۶ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی و کمک به ارتقاء شاخص های توسعه در استان های کمتر برخوردار در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: برای اولین بار قریب به هزار میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی- ورزشی، برای تکمیل پروژه های ورزشی افزوده شد.

راستینه با بیان اینکه امید است که بتوانیم قانون را به نفع طبقات مستضعف اصلاح کنیم و بتوانیم در رفع محرومیت در استان های کمتر برخوردار قدمی برداریم  بیان داشت: برای کمک به استان های کمتر برخوردار که شاخص های توسعه آنها زیر خط میانگین کشوری است پیشنهاد های سازنده ای به ریاست کمیسیون ارائه شد که قرار شد در جمع بندی جداول و ردیف های بودجه لحاظ شود.

وی خاطر نشان کرد: برای اولین بار در تبصره ۱۴ سی و یک شهرستان محروم کشور را که بر اساس اعلام وزارت کشور از کمترین برخورداری بر اساس شاخص های توسعه هستند در جدول قرار داده ایم.

راستینه تشریح کرد: برای کاهش آسیب های فرهنگی اجتماعی یک ردیف جدید پیش بینی شد و مقرر گردید حمایت ویژه در نظر گرفته شود.

وی در پایان یاد آور شد: برای تولید و اشتغال و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از بحران کرونا یک خط اعتبارد ویڗه در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 46496

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46496/اختصاص-۱۶-هزار-میلیارد-تومان-کمک-محرومیت-زدایی-قانون-نفع-طبقات-مستضعف-تغییر-میدهیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir