کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

رزمايش سپاه و ارتش آمادگی براي پاسخ به هر تهديد و گستاخي دشمن است

3 بهمن 1399 ساعت 14:17

امام جمعه شهر اردل گفت: رزمايش سپاه و ارتش نمايش اقتدار ملت سرافراز ايران اسلامي و آمادگی براي پاسخ به هر تهديد و گستاخي دشمن است.


به گزارش  جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهی با تسليت سالروز وفات حضرت ام البنين س و روز تکريم مادران و همسران شهيد گفت: خانواده شهداء، مادران و همسران شهداء که حرمت خون شهيدان خودشان را حفظ کردند، به برکت صبر و گذشت جزء موثرترين عناصرکشورهستند و حضور آنها درعرصه هاي مختلف ضامن تداوم حرکت اين انقلاب است.

بهرامي پيرامون نامگذاري روز وفات حضرت «ام البنين (س)» به عنوان روز تکريم مادران و همسران شهدا  بيان کرد: حضرت «ام البنين (س)» همانند مادران و همسران شهدا چهار فرزند خود را در واقعه کربلا از دست داد و سختي اين درد را از نزديک لمس کردند لذا روز وفات ايشان را به عنوان روز تکريم مادران و همسران شهدا نامگذاري کردند.

رزمايش سپاه و ارتش آمادگی براي پاسخ به هر تهديد و گستاخي دشمن است
 
خطیب جمعه اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل با اشاره رزمايش چند روزه ارتش و سپاه گفت: اين رزمايش موشکي سپاه پاسخي بود به ياوه‌گويي‌هاي دشمن که ديگر جرات نکنند ايران اسلامي را تهديد کنند، چراکه ايران ترسي از آمريکا ندارد و آمادگي کامل هم براي هرگونه مقابله‌اي وجود دارد.

بهرامي افزود: مهم‌ترين پيام‌هاي رزمايش موشکي سپاه دادن اطمينان خاطر به مردم است که نيروهاي مسلح ايران همواره امنيت و آرامش را براي کشور به ارمغان مي‌آورند.

وي بيان کرد: مسئولان کشور قدر اين امنيت را بايد بدانند و از آن درجهت رفع اشکالات و اصلاح اقتصاد در رونق توليد و معيشت مردم استفاده کنند.

انتهاي پيام1026ج /570ه


کد مطلب: 46493

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46493/رزمايش-سپاه-ارتش-آمادگی-براي-پاسخ-تهديد-گستاخي-دشمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir