کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسئولان قدر مردم را بدانند/ راه بایدن و ترامپ یکی است

3 بهمن 1399 ساعت 13:33

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از مسئولان قدر مردم را آنگونه که باید بدانند، نمی‌دانند و دل به بیگانه دارند و متاسفانه شاهدیم جوری از رفت و آمد یک رئیس جمهوری در آمریکا سخن می‌گویند که گویا کودتایی در این کشور شده و گذشته آمریکا تمام شده است، باید بگوییم این خیال باطلی است و هر دو رئیس جمهور یک راه را دنبال می‌کنند و علیه ایران اقدام می‌کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ شهرکرد برگزار شد با اشاره به آیات سوره انفال اظهار کرد: خداوند در این سوره اموال و اولاد را فتنه محسوب می‌کند.
 
وی با بیان اینکه در قرآن در داستان‌های بسیاری به مسلمانان هشدار داده شده است که مراقب باشند که مبادا به واسطه فرزند یا مال به اسلام و به خدا خیانت کنند تاکید کرد: نباید خلاف رضای پروردگار قدم برداشته شود و حتی در بسیاری از موارد آمده است که فرزند و مال را قربانی کنید اما خیانت نکنید.
 
نکونام ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی بیان داشت: تقوا قدرت بازدارنده درونی است که ما را از معاصی و گناهان باز می‌دارد و بکوشید انس با خدا را بیشتر کنید.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره چهارم بهمن‌ماه 1357 و سالروز بسته شدن فرودگاه‌ها توسط بختیاری برای ممانعت از ورود امام خمینی (ره) به کشور یادآور شد: این خیالی خام، فکری واهی و تحلیلی غلط بود، که خیلی‌ها داشتند و به جایی نرسیدند، اما دیدیم که ایستادگی و فشار همه جانبه مردم این فتنه و توطئه را از بین برد و به دنبال آن انقلاب شکل گرفت.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به حادثه 6 بهمن در آمل افزود: در این زمان گروهک‌ها با اشاره ارباب‌هایشان در جنگل‌های آمل به هم پیوستند و به خیال باطل خود خواستند آمل را تصرف و ضربه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند و به اهداف شیطانی خود دست یابند که باز هم توسط مردم خنثی شد و مردم آمل شهر را شهر هزار سنگر قرار دادند و شر دشمنان را از سر شهر کم کردند.
 
خطیب جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: تجربه نشان می‌دهد اتکای به درون و توانمندی انسانی و غیرانسانی بسیار مهم است، باید مردم خود صاحب اختیار باشند و امور به دست آن‌ها باشد.
 
وی با اشاره به وفات حضرت ام البنین (س) در هشتم بهمن‌ماه گفت: این بانوی مکرمه به معنای واقعی کلمه برای حسنین و زینبین مادر بود و همواره خود را به‌عنوان یک کنیز برای امام علی (ع) و فرزندان ایشان می‌دانست و این یعنی بصیرت واقعی از اولیاء الهی، راه و شاخص‌ها، روز وفات این بانوی بزرگوار را روز تکریم همسران و مادران شهدا نام‌گذاری کردند.
 
نکونام اضافه کرد: برخی از مسئولان قدر مردم را آنگونه که باید بدانند، نمی‌دانند و دل به بیگانه دارند و متاسفانه شاهدیم جوری از رفت و آمد یک رئیس جمهوری در آمریکا سخن می‌گویند که گویا کودتایی در این کشور شده و گذشته آمریکا تمام شده است، باید بگوییم این خیال باطلی است و هر دو رئیس جمهور یک راه را دنبال می‌کنند و علیه ایران اقدام می‌کنند.
 
امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مسئولان با این کار امید کاذب ایجاد می‌کنند و این درحالی است که نابسامانی‌ها، گرانی‌ها و... بر زندگی مردم فشار وارد می‌کند و از طرفی شاهدیم که در بازار سرمایه که مردم به توصیه مسئولان وارد آن شدند چگونه سرمایه مردم نابود شد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: رزمایش‌های انجام شده در کشور نشان از قدرتمندی ایران دارد، رزمایش دریایی اقتدار 99، بزرگ‌ترین رزمایش پهبادی غرب آسیا، رزمایش نیروی دریایی ارتش، رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس و رونمایی از ناو بندر عظیم و راهبردی مکران همه تولدی دیگر در بازدارندگی موشکی نظام جمهوری اسامی است و دشمن را از تعرض به کشور به وحشت انداخته است.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 46492

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46492/مسئولان-قدر-مردم-بدانند-راه-بایدن-ترامپ-یکی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir