کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد مطرح کرد

تعیین نحوه پرداخت تسهیلات کم بهره به واحدهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

30 دی 1399 ساعت 19:33

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: جزئیات اعطای تسهیلات کم بهره به شرکت های خصوصی، تعاونی های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کسب و کارهای نوپا و غیر نوپا، شتاب دهنده های سازمانی و حمایت از اصناف تشریح شد.


سپنتا حبیبی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای اجرای آیین نامه اجرایی بند "ب" تبصره 18 قانون بودجه، با حضور فعالان و اشخاص حقیقی و حقوقی بخش IT  و ICT شهرستان شهرکرد، جزئیات اعطای تسهیلات کم بهره به شرکت های خصوصی، تعاونی های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کسب و کارهای نوپا و غیر نوپا، شتاب دهنده های سازمانی و حمایت از اصناف تشریح شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد افزود: در نشست مذکور میزان و نحوه پرداخت تسهیلات به بخش فعال ( خصوص، تعاونی، کسب و کارهای نوپا و ...) تبیین شد.

وی عنوان کرد: تسهیلات نقدی و غیرنقدی از طریق سامانه های ایران کارفا، ایران نوآفرین و قرارداد با صندوق کارآفرینی امید در چهارمحال و بختیاری به متقاضیان واجد شرایط اعم از شرکت های حقوقی نوپا و غیرنوپا ، اشخاص و اصناف دارای مجوز از مبادی ذیربط و فعالان حوزه ءICT اعطا می شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: در این رابطه متقاضیان می توانند به سامانه های مربوطه و سایت اداره کل فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری مراجعه نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد تاکید کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32250414 داخلی 117 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 46478

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46478/تعیین-نحوه-پرداخت-تسهیلات-کم-بهره-واحدهای-فعال-حوزه-ارتباطات-فناوری-اطلاعات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir