کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

شرکت نفت بدعهد،بدهکارمردم منطقه ميانکوه است

26 دی 1399 ساعت 14:35

امام جمعه شهر اردل گفت: نشت لوله نفت در مسير رودخانه سرخون سالهاست که زندگي مردم اين منطقه را فلج کرده است و شرکت نفت براي حل اين مشکل فقط وعده مي دهد و در عمل هنوز کاري انجام نداد.


به گزارش جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي و تسليت ايام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: نقش حضرت زهرا(س) در دفاع از ولايت و امامت در تاريخ اسلام بي‌بديل است.

بهرامي با اشاره به اينکه ايام فاطميه فرصتي مناسب براي تبيين هرچه بيشتر ابعاد شخصيتي حضرت زهراي مرضيه (س) و سبک زندگي ايشان است، افزود: اولين وظيفه ما معرفت و شناخت شخصيت آن حضرت است.

شرکت نفت بدعهد،بدهکارمردم منطقه ميانکوه است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به توليد واکسن آمريکايي و ممنوعيت آن توسط مقام معظم رهبري به اين ايران گفت: شرکت توليدکننده واکسن آمريکايي تاکنون چندين بار محکوم به نقصان‌هاي علمي و وارد کردن ضرر و زيان‌ به مردم شده است و براي سلامت هيچگونه تضميني ندارد.

بهرامي با اشاره به آلودگي نفتي در منطقه ميانکوه و بي توجهي مسئولين شرکت نفت گفت:بوي نفت، با زندگي مردمان سرخون در منطقه ميانکوه شهرستان اردل از ساليان گذشته عجين شده است، دل مردم سرخون از بي‌تدبيري‌ها در دهه‌هاي گذشته خون است، بارها حوادث متعددي در پي نشت نفت در اين منطقه زندگي ساکنان را در معرض خطر قرار داده است، اما متاسفانه کسي صداي گلايه اين مردم را نشنيد.

وي بيان کرد:نشت لوله نفت در مسير رودخانه سرخون سالهاست که زندگي مردم اين منطقه را فلج کرده است و شرکت نفت براي حل اين مشکل فقط وعده مي دهد و در عمل هنوز کاري انجام نداد.

خطيب جمعه شهر اردل همچنين با اشاره به رانش زمين محدوده شهرک افسرآباد گفت:مسئولين مربوطه برا جلوگيري از اين رانش چاره اي بجويند و اين مشکل را برطرف کنند.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 46443

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46443/شرکت-نفت-بدعهد-بدهکارمردم-منطقه-ميانکوه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir