کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد

انتشار شش نمایشنامه از نمایشنامه نویسان چهارمحال و بختیاری

21 دی 1399 ساعت 12:13

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: شش اثر نمایشنامه از نویسندگان استان چهارمحال و بختیاری از سوی واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر می‌شود.


حجت الله شیروانی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری پس از بررسی و ارزیابی تعدادی از آثار هنرمندان استان با هدف چاپ مجموعه نمایشنامه، درنهایت  شش اثر نمایشی را برگزید که در آینده در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

وی افزود: نمایشنامه‌های «سکوت شب یلدا» و «بوته سبز»  به نویسندگی رضا ولی پور دهکردی، «دو قبیله غریب» به نویسندگی مسلم سلیمانیان چالشتری، «خانه» به نویسندگی کاظم حیدری چالشتری، «قطعات جدا مانده یک جنایت معمولی» به نویسندگی قاسم اسماعیلی دهکردی، و «کافور» به نویسندگی سارا اسماعیلی شش نمایش منتخب جهت چاپ هستند.

شیروانی ادامه داد:: هنرمندان تئاتر در استان چهارمحال و بختیاری هنرمندان خلاق و با تجربه تئاتر کشور محسوب می‌شوند که متأسفانه تاکنون آثار این هنرمندان به‌صورت گروهی و یکپارچه چاپ و به جامعه هنری معرفی نشده است .

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: موضوعات و مضمون آثار نمایشی تولیدی حوزه هنری در محورهای انقلاب و تمدن اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت پایداری، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و مسائل اجتماعی و مسائل این‌چنینی است.

به گفته وی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن اجراهای زنده واحد نمایش حوزه هنری تلاش کرده در سال 1399 آثار تولیدی مکتوب را بیشتر حمایت کند.

انتهای پیام/1031ج                         
 


کد مطلب: 46391

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46391/انتشار-شش-نمایشنامه-نویسان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir