کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد:

پاتوق فروش مواد مخدر در شهرستان شهرکرد پلمپ شد

20 دی 1399 ساعت 13:23

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد از برچیدن یک پاتوق توزیع و مصرف موادمخدر، دستگیری چهار سوداگر مرگ و چهار معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد.


علی سپهوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی‌بر فعالیت یک سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در فرخشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پس از انجام تحقیقات و هماهنگی قضایی، موفق شدند در عملیات غافلگیرانه یک پاتوق فروش موادمخدر را در فرخشهر بازرسی و ضمن دستگیری یک توزیع‌کننده موادمخدر و 4 معتاد متجاهر، 39 گرم تریاک، 20 گرم و 70 سانت هروئین، 5 گرم و 75 سانت شیشه و سه عدد پایپ کشف کنند.

سپهوند با اشاره به اینکه متهمین و موادمخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مواد مخدر استان دلالت داده شدند، یادآور شد: پس از جمع‌آوری ادله کافی و تکمیل پرونده، با هماهنگی مقام قضائی، این پاتوق فروش موادمخدر پلمب شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد اضافه کرد: طرح برخورد با توزیع‌کنندگان موادمخدر، با هماهنگی قضائی به مدت دو روز در شهر سودجان نیز به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح، سه خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و 296 گرم تریاک، 200 گرم تفاله تریاک، 27 گرم شیره تریاک، یک گرم و 80 سانت هروئین، 50 سانت شیشه و یک چوب وافور کشف شد.

سپهوند در پایان با اعلام اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، از مردم خواست هرگونه خبر در خصوص تهیه و توزیع موادمخدر را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 46379

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46379/پاتوق-فروش-مواد-مخدر-شهرستان-شهرکرد-پلمپ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir