کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

شعار به اندازه کافی داده شد، خدمت کنید

18 دی 1399 ساعت 15:43

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز کسی می تواند بگوید من بصیرت دارم که بیشترین عرصه خدمت برای مردم را داشته باشد، شعار به اندازه کافی داده شده است خدمت کنید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: رئیس مجلس و تیم همراه همه مسائل استان را از نزدیک رصد کردند تا بتوانند تصمیم نهایی را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق بصیرت وظیفه شناسی و تکلیف مداری است عنوان کرد: یکی از وظایفی که امروز به دوش من و شماست و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم خدمت است.

نکونام با اشاره به اینکه شعار به اندازه کافی داده شده است خدمت کنید تصریح کرد: امروز کسی می تواند بگوید من بصیرت دارم که بیشترین عرصه خدمت به مردم را داشته  باشد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت باید جز وظایف شبانه روزی مسئولین قرار گیرد یادآور شد:  یکی از مصادیق امانت این است که در عرصه ای که قرار گرفته ایم، حق آن را به خوبی ادا کنیم.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: اگر ما حق میز را ادا نکنیم، چطور انتظار داشته باشیم مردم به ما اطمینان کنند و همراه ما باشند.

وی با تاکید بر اینکه نظام ما باید از سلامت برخوردار باشد گفت: مدیران اگر راه درستی را طی نکنند، نمی توان انتظار داشت جامعه هم راه درستی را پیش ببرد.

حجت الاسلام نکونام مسئله آب این استان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: آب مسئله مهم و مطالبه جدی مردم است و ما برای این مطالبه پاسخ قانع کننده ای نداریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف مردم عدم انتقال آب نیست گفت: مردم انتظار دارند اول مشکلات آبی استان برطرف شود ، حق آبه استان داده شود  و مازاد آن انتقال داده شود.

حجت الاسلام نکونام  یکی دیگر از مشکلات این استان را بحث راه ها عنوان کرد و یاد آور شد: این استان در بن بست قرار گرفته است و اگر چاره ای اندیشه نکنند همچنان مشکلات باقی می مانند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
  


کد مطلب: 46365

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46365/شعار-اندازه-کافی-داده-خدمت-کنید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir