کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عین‌الاسد، سیلی که رد آن تا ابد بر صورت آمریکا می‌ماند

18 دی 1399 ساعت 11:34

اقدام سپاه در حمله موشکی به عین الاسد سیلی در برابر ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان آنها بود که تا ابد رد آن بر صورت آمریکا ماندگار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ بمباران موشکي پايگاه مزدوران آمريکايي مهر تائيدي بر قدرت موشکي جمهوري اسلامي ايران بود زيرا تا قبل از آن بسياري از تحليلگران نظامي-امنيتي دنيا توان موشکي ايران را اين چنين دقيق و قدرتمند نمي دانستند.

مواردی که در حمله به این پایگاه اهمیت دارد نمایش ابعاد حمله به پایگاه عین الاسد است که به آن پرداخته نشده است.

باید به قدرت جنگ الکترونیک ایران در این عملیات اشاره بکنیم که در این حمله با وجود رادارهای فوق پیشرفته این پایگاه نتوانستند کار خاصی انجام دهند و این نشان از قدرت ایران در بحث جنگ الکترونیک است.

بخش بعدی مربوط به نقطه زن بودن موشک های ایران برمی گردد که  نقاط هدف را بصورت دقیق مورد اصابت قرار داد.

نکته سوم این است که  پایگاهی انتخاب می شود که بیشترین فاصله جغرافیایی از ایران را درد.

نکته چهارم  اینکه ایران پایگاهی از کشوری را انتخاب می کند که تاکنون کشوری در دنیا جرأت مقابله اینچنینی را با آمریکا نداشته است.

اقدام سپاه در حمله موشکی به عین الاسد سیلی در برابر ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان آنها بود که تا ابد رد آن بر صورت آمریکا ماندگار شد.

پوشش رسانه ای و جنگ روایت‌ها در انعکاس خبری این عملیات رسانه های غربی با هدف کاهش حجم فشار اطلاعاتی با تاخیر فراوان و خبرهای کوتاه نسبت به انتشار اخبار مربوط به این عملیات اقدام نمودند.

روایت عنوان شده دیگر از این عملیات این است که مسئولین ایران قبل از حمله به پایگاه عین الاسد با مسئولین آمریکایی هماهنگ کرده و ایران یک پایگاه خالی را مورد اصابت موشکی قرارداده است.

یا روایت دیگری که بیان می کند: این حمله از مرز سوریه شلیک شده است و افکار عمومی به سمتی هدایت شوند که ایران توانایی و قابلیت نقطه زنی و برد موشکی با این فاصله را ندارد.

در ماجرای عملیات عین الاسد عدم حضور خبرنگاران و رسانه ها در این پایگاه دست رسانه های غربی را برای فرافکنی و حجم روایت عای غلط باز نگه داشت.

آمریکا با  همراهی رسانه های غربی و رسانه های خارج نشین ایرانی تمام سعی خود در کوچک نشان دادن اصل واقعیت و کوچک نشان دادن ابعاد خسارتی این ماجرا انجام داد.

عدم اعلام کشته شدگان و استفاده از لفظ مجج گرفتگی و سردرد شدید بجای تلفات، خود بیانگر این است که رسانه های غربی درصدد ایجاد پرده ای میان روایت واقعی و روایت های دروغ در ماجرای عین الاسد هستند.

انتهای پیام/1027


کد مطلب: 46358

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46358/عین-الاسد-سیلی-رد-ابد-صورت-آمریکا-می-ماند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir